• Okänd gäst

Utstött på detta forum!?

Har startat några trådar just här men får aldrig några svar..(undantag en tråd där det var 2 personer som svarade)

Är det för att jag redan har en litn knodd som ingen vill orkar svara, och denna grupp endast är för de som jobbar på sin första graviditet?? Ställer jag frågorna fel eller vad jag fösrtår inte riktigt??

Trodde det var så att man skulle kunna få stöd, peppning och råd av andra i samma situation...ibland så ställer man inte en fråga precis utan man behöver få lite pepp eller höra om andra som är i samma sits. Men icke

Inte nog med att man är lessen redan innan man blir ju ännu lessnare när det inte finns nån som orkar svara.....jaja här kommer man då aldrig att starta några fel trådar för det verkar ju helt meninslöst....

• Svar på tråden Utstött på detta forum!?
  • Camillie84

Jag har inte sett dina trådar... annars hade jag säkert svarat

• pinglanmadde

jo men jag svarar gärna inte är det meningslöst o skriva när jag finns!

• medow

vet ej riktigt vad det handlar om , men svarar det gör jag .
    kram.

• Solano

Har uppleft samma sak någongång en jag tror att alla här inne har det! Jag tror inte att du som person är utstött här på familjeliv!
    kramar

• nike81

Det handlar nog om att man missar dina trådar. Skriv en iögonfallande rubrik och ställ frågor som du tror att man lätt kan svara på.
    Jag har också skrivit inlägg som inte fått svar, men det är bara att ta nya tag och vara envis. Inget att hänga läpp för.

Är det svåra frågor som du verkligen känner att du behöver stöd i så kanske fl är fel plats.

• Netriosa

Jag svarar på det jag kan, resten överlåter jag till andra proffs
    Tror ingen stöter ut nån medvetet här, kanske de bara inte visste svaren på dina frågor?

• Mandi74

Det kan ju vara så att andra inte vet hur de ska eller inte kan svara på dina frågor.

• mye

?? jag tror inte att det ahr med dig att göra!
    jag har svårt att tro att folk väljer bort dig pga något alls!!

• Elfan

Tror inte att nån medvetet struntar i att svara just dig men det är väldigt lätt att missa trådar - det är ju några stycken... Jag skriver där jag tror att jag kan tillföra något, ibland får man ingen respons men det är nog bara att vara ihärdig och försöka igen.

• Idis 76

Har inte medvetet hoppat över dina frågor men har kanske inte svar på dom. Hoppas att du kommer att känna dig mera välkommen i fortsättningen för som du säger så ska vi stötta varandra oavsett vilket barn i ordningen vi försöker på!!!

Kramizar till dig!

• LindaD82

Det spelar ingen roll vilket barn i ordningen man försöker få. Vi finns här för varandra och även för dig. Så fortsätt kämpa!!

• KajsaAnka

För min del beror det alltid/nästan alltid på rubriken ifall jag tittar på ett inlägg eller ej... Det beror aldrig på VEM som skrivit det. Har du en tydlig rubrik på dina inlägg så man förstår vad som står i inlägget?

Är helt övertygad om att det inte är något personligt mot dig, du kan bara haft otur, helt enkelt!

• Margaret

Glöm inte av att du måste puffa upp ditt inlägg då coh då - ibland försvinner en del i mängden. Blev väldigt nyfiken på vad du sökte svar på - kan du inte ge oss en ny chans?
    m

• Peteja

Jag är ny på FL och har inte upptäckt allt här ännu... Jag har 4 barn som de yngsta är 6 år (tvillingar). Men det finns många med babysar och gravida här har jag märkt. Men det ska inte ha nån betydelse tycker jag...Om inte kan man alltid kunna dela med sig lite kunskaper och tips till småbarnsföräldrar... Ska trippa vidare i Fl och se hur det fungerar här.
    Ha det så bra!

• Okänd gäst

Mmmm...jag går heller inte in och läser trådar där jag vet att man inte har nåt att tillägga men ibland har man sett att det är jätte många som läser men inte bryr sig om att skriva nåt...sen så kan jag se en liknadne tråd där den personen har fått en massa inlägg....

• crazyangel

men om du puffrar upp tråden ibland så att folker hinner läsa dem. Klart man svara på frågor man kan svara på!
    Kan du inte berätta vad det är du undrar över?
    Kraaamix

Svar på tråden Utstött på detta forum!?