• Anonym

"Konstigt" att sova i bh ?

Jag sover i bh väldigt ofta. Har förstått att det inte är många som gör det. Är det "konstigt" att göra det, eller ofräscht ? Finns väl egentligen ingenting som kan hända ?

• Svar på tråden "Konstigt" att sova i bh ?
  • Anonym

Vad skulle kunna hända menar du?

• FridaE

Inte ofräscht men obekvämt om det är byglar i.. och annars oxå iofs. Men alla är vi ju olika! ;)

• Anonym (också)

Jag sover också ofta i bh. Obekvämare utan, i mitt tycke. Blir så för mig i alla fall, eftersom jag har fula hängbröst.

• Lilja84

jag sover med bh oftast .. och jag har små bröst , gör det mest av lathet ..

• Greenmonster

Jag sover nästan alltid i BH numera. Men jag har en nattBH. Graviditet och amning gör att mina bröst är så känsliga och jag vill skydda dom helt enkelt. 

If we don't go crazy once in a while, we'll all go crazy. - Hawkeye
  • Hemma hos oss

Vad konstigt...Jag som tycker att det är sååååå obehagligt att sova i bh.
    Höll på att smälla av när jag ammade och läckte och var tvungen att sova med inlägg och bh.
    Hatade att sova med bh så mycket att jag till sist kom på att man kan tryckte en handduk mot tuttarna för att det inte ska läcka i hela sängen....och handduk är heller inte skönt att sova i! *S*
    Jag gillar att vara utan bh på dagen också, men inte offentligt.
    Nu ska jag gå och lägga mej och säga godnatt till min bh...som inte får vara med!

• bettyboopan

Tycker inte det är konstigt, utan upp till var och en vad man känner sig bekväm med. Jag personligen tycker inte det är skönt bara! (har däckat någon gång med Bh på, så har "testat"*s*)

• Anonym

men.. jag har också fula hängbröst, men jag tycker det är sjukt obekvämt att ha bh på. brösten trillar ju ur och grejer. funkar inte alls för mig.

beror det kanske på att min bh är sliten?

• jennypennypannkaka

Jag sov i amningsBH/sportBH när jag ammade, annars blev det dyngsurt i sängen. Bortsett från de få månaderna i mitt liv har jag alltid sovit utan BH. Tycker det är obekvämt, dock inte äckligt!

Svar på tråden "Konstigt" att sova i bh ?