• Lillhjärtat04

Hur många steg går du varje dag??

Hej!

Har just införskaffat mig en stegräknare. Skrattande

Har sett o hört att väldigt många använder dom så nu tänkte jag att man kunde se hur många steg folk tog per dag Flört

Ingen tävling eller så utan tycker det bara är en kul grej Räcka ut tungan 

Själv så försöker jag uppnå minst 10.000 steg/dag, som man behöver gå för att börja minska i vikt! Så jag hoppas verkligen på resultat snart FlörtRäcka ut tungan

Men som sagt denna tråd är till för oss med stegräknare... Kyss Så skriv på

• Svar på tråden Hur många steg går du varje dag??
  • Springsteen

FÖrsöker precis som du Ts att gå 10 000 per dag... Igår på jobbet kom jag upp i 17 000!!! idag är jag uppe i 6000... men upptäckte nu att de var innan jag tog av mig den och glömde sätta på mig den

• ZandraL83

Jag köpte en för några veckor sen, men den ligger mest o samlar damm Den tar inte in alla steg jag går. Det står ju dock att det kan skilja lite på stegen.
    Det blir aldrig att jag sätter den i byxorna, hmm..kanske ska börja med det då

• Springsteen

Zandra.. de är inte en sån som man måste gå minst 6steg för att få igång den???

Fick min av svärfar som jobbar med träningsredskap.. är lite för avancerad för mig men funkar vädligt bra!

• ZandraL83

njae den funkar när den bill men att det kunde skilja på 5 steg tror jag.. på det stora hela alltså. SOm jag fattade det som iaf

• Selmas

Jag hänger gärna på er! Började med stegräknaren idag vid lunch när jag gick för att hämta sonen på dagis så hittills har det bara blivit 4208 steg!!! Ska bli mer idag,men svårt när man sitter i soffan & matar samt fl:ar samtidigt!!!
    Jag har 17 kg kvar att gå ner så det är mycket att göra!!!

• Lillhjärtat04
    Springsteen: Jag köpte min igår...så jag tog ur den ur förpackningen i morse. Men jag ha varit ute o gått med andra som har stegräknare o då har vi nästan uppnått 10.000 steg när vi har varit ute
    Nu är jag uppe i....*suck*...den har nollat sig Skrikandes Men jag va uppe i ca 7000 steg men då har jag inte haft på mig den på förmiddagen...

ZandraL83:
    Men du kan ju ställa om hur känslig den sak vara på + och -...eller det gå i alla fall på min...hmmm...Fundersam Ja, det tycker jag. Då kan du också börja gå o skriva här Skrattande...fast du får ju skriva här ändå för du äger ju en stegräknare FlörtRäcka ut tungan
  • Lillhjärtat04
    Selmas: Det är samma med mig...började använda den idag vid lunch Själv ha jag kvar 14 kg...så vi kan ju peppa varandra
  • Selmas

Det vore ju kul!Enklare med peppning! Vi får skriva varje kväll vad många steg vi avverkat eller vad tycker du?

• Lillhjärtat04

Det blir perfekt!!!Skrattande

• Sarah81

Kikar in för att notera mina 13456 steg idag Har gått nu minst 10.000 steg/ i snart två veckor och har snittat ca 12.000 steg/ dag. Den har gett mig massor med motivation, man tittar på den och inser att man har gått 500 kvar till 10.000.Då skyndar man sig och gå dessa 500 och några till  

Svar på tråden Hur många steg går du varje dag??