• Tezzan

Kliande bröstvårtor

Hej!
    Jag undrar i fall det är fler än jag som har kliande bröstvårtor. På mig kliar det så jag håller på att bli vansinnig. Man kan ju inte ställa sig och klia på brösten var som hellst.

Jag skulle bli tacksam om någon kunde ge mig ett tips på vad man kan göra för att det ska sluta klia.

Mvh Tezzan

• Svar på tråden Kliande bröstvårtor
  • Lena

Dom kliade länge! SMorde med fet kräm och bytte till bekväm bh.

• Minna

Kan inte påstå att jag lyckats få det att sluta klia.. har nog provat allt!
    Folk får helt enklet tåla att jag kliar mig lite diskret ibland.. hihi!

• EBK

Jag tycker att hela brösten kliar.. Men det brukar bli lite bättre när jag har smörjt in dem med kräm.

• Monstret

Åh, det kliar som attans om mina bröst. Det första jag gjorde efter jobbet var att slänga av mig kläderna och klia, klia, klia...tills jag började tänka på att vi kanske har lite för bra insyn i huset...Men nu är det mycket bättre, då jag har slutat använda bh och har linne på mig istället. Vilken lättnad.

• vanilla

Mina kliade oxå tills jag började smörja in dem med babyolja efter varje dusch, det hjälpte!

• susanne73

Barnolja vid dusch funkar för mej också, oparfymerad såklart. Och vara utan bh när man är hemma. Men visst kliar det lite ibland ändå. Lycka till!

• Melinda

Ja usch, igår fick ja nog å kliade tillbaka med en frote´handduk (har försökt att låta bli) ....aj aj det skulle jag inte gjort,,,
    Var torr å liksom "ömsade" skinn (ja vet..låter jätte vidrigt.:|..) så nu har skinnet åkt av å det är alldeles rosa på vissa ställen....sviiiiiiider.........
    Så gör INTE så=) Smörj istället för att klia tillbaka är ett tipps!

• Minna

Tänk det börjar klia massor nu när jag läser era inlägg... iiii! Jag har faktiskt kliat sönder huden några gånger, inte bra.....

• Elina

Usch..

Mina kliade i början, men nu svider de istället.. inte hela tiden, men de är som jättekänsliga bara man kommer åt dem.. :/

• Lilla Skruttet

Kliande tuttar här med.... Just nu på vintern när luften blir mycket torrare blir det värre tror jag, jag är en torris på somrarna också.
    På jobbet får jag gå in på kontoret och stänga dörren för att klia ifred!
    :)

Svar på tråden Kliande bröstvårtor