• vackrastarflow

Calippo Cola är tillbaka!

Åååååh vad glad jag är! Så LÖJLIGT glad att jag faktiskt behövde starta en tråd om denna underbara glass!
    Vilka minnen att sitta i vårsolen och sörpla Calippo (och vem kom på att lime skulle ersätta cola... kom igen va).
    Jag skrev till GB innan jag åkte till USA för ungefär precis ett år sen om man kunde få tag i en, men man kunde bara få det genom att köpa nåt gigantiskt pack.
    Men nu såg jag att den är tillbaka! Och jag kommer hem om två månader! Jag ska äta en om dagen minst, så det så!

• Svar på tråden Calippo Cola är tillbaka!
  • roha

Jippie!!!!
    Nu väntar jag bara på att Lakritspucken ska komma tillbax!

• pellepluttskrutt

Jag ääääälskar calippo cola!!!
    Men den jag saknar mst är Top Hat!!! kom tillbax...

• pellepluttskrutt

mest ska de ju stå

• MissLilo

Jag skrek rakt ut av glädje när jag såg att den e tillbakaa. :))) calipo cola freak jag med. :D

åt den dagligen sen jag var 4 år.....till sommaren den försvann.....nu när jag går ill disken för att köpa glass vet jg precis vad jag vill ha....e den slut blir det panik....

• vackrastarflow

ja det räcker med en liten slick så är man 8 år igen...! wunderbaaar!

• lorena

Jag måste vara gammal? Jag blev glad av att tiptop kom tillbaks...kan inte förstå att dom överhuvudtaget kom på tanken att sluta producera den!

• vackrastarflow

hehe jag älskar alla gamlingar!
    jag undrar bara vem som kom på den oooootroligt bra idén att ersätta Calippo Cola med Calippo LIME?! hoppas ej denna person jobbar på GB längre.

Svar på tråden Calippo Cola är tillbaka!