• år78

Fm eller Em

Ni som haft planerat snitt
    vilken tid   snittade ni???

fm eller em??

• Svar på tråden Fm eller Em
  • Tösen4

Jag vart snittad på fm. Jag sa att jag ville det om det gick bra. Och det gjorde det. Men om det skulle komma in ett akutfall så får man naturligtvis vänta.

Jag skall även lägga in om önskemål om fm denna gång också. Hoppas att det går.

• mimmsan

Kl 09:23 kom min dotter till världen med ett planetar snitt!Skrattande

• Lennica

Kl. 08,35 är vår andra dotter född med planerat snitt. Tror dom bara gör det på fm här, men är inte säker.

Det gick jättebra!

• Starkast

den planerade tiden var 10.00. (de planerar alltid in på fm. här är det max 3st/snittdag.)

Men när det var dags för mig vart det en det akuta före, så halv två kom min klimp till världen till slut.

• Sophie82

förmiddag.. felicia föddes 10.49.. den här ggn har jag också fått en förmiddags tid

• Snova

Tror de alltid kör morgon/fm för planerade. Då har de hela dagen på sig att se att man repar sig fint (även om nattpersonalen såklart också kan göra detta). Jag snittades 8.45!

♥ ♥ ♥ Kl. 08.45 den 5/4 2006 föddes vår dotter!!! ♥ ♥ ♥
  • ismi

Hej!!
    Med Elias hade vi morgontid, det var något akutsnitt som kom före, så han kom till världen 11.30.
    Denna gången har vi oxå fått en morgontid (den 29:e maj) - hoppas pyret kommer tidigare på dagen, pappa ska ju hem sedan och ta hand om de stora . Hoppas att du får en morgontid!!
    När ska du snittas???

• år78

ismi: jag ska snittas ¨på fredag 5 maj  om 6 dagar på Gävle bb
    känns helt underbart
    ska skrivas in på torsdag em

kram

• Rerre

En liten fråga bara till er som haft planerat snitt... hur går det till? När skrivs man in, bedövning mm tacksam för era svar. Förlåt TS om jag snor tråden lite

Svar på tråden Fm eller Em