Fm eller Em
Ni som haft planerat snitt
vilken tid snittade ni???
fm eller em??
Ni som haft planerat snitt
vilken tid snittade ni???
fm eller em??
fm ca 09:30
okej kanon
flera?
Jag vart snittad på fm. Jag sa att jag ville det om det gick bra. Och det gjorde det. Men om det skulle komma in ett akutfall så får man naturligtvis vänta.
Jag skall även lägga in om önskemål om fm denna gång också. Hoppas att det går.
Kl 09:23 kom min dotter till världen med ett planetar snitt!
Kl. 08,35 är vår andra dotter född med planerat snitt. Tror dom bara gör det på fm här, men är inte säker.
Det gick jättebra!
På fm. Kl 0909.
tack alla ni som svarat
hoppas jag får morgontid
den planerade tiden var 10.00. (de planerar alltid in på fm. här är det max 3st/snittdag.)
Men när det var dags för mig vart det en det akuta före, så halv två kom min klimp till världen till slut.
förmiddag.. felicia föddes 10.49.. den här ggn har jag också fått en förmiddags tid
Tror de alltid kör morgon/fm för planerade. Då har de hela dagen på sig att se att man repar sig fint (även om nattpersonalen såklart också kan göra detta). Jag snittades 8.45!
Hej!!
Med Elias hade vi morgontid, det var något akutsnitt som kom före, så han kom till världen 11.30.
Denna gången har vi oxå fått en morgontid (den 29:e maj) - hoppas pyret kommer tidigare på dagen, pappa ska ju hem sedan och ta hand om de stora . Hoppas att du får en morgontid!!
När ska du snittas???
ismi: jag ska snittas ¨på fredag 5 maj om 6 dagar på Gävle bb
känns helt underbart
ska skrivas in på torsdag em
kram
sanna född 08.27
ser ut som dom flesta är morgonbarn
En liten fråga bara till er som haft planerat snitt... hur går det till? När skrivs man in, bedövning mm tacksam för era svar. Förlåt TS om jag snor tråden lite