• Anonym (tankar)

Hur slutar man tänka på en kille?

Håller på att bli tokig.
    Har fått känslor för en kille som jag känner och har haft kontakt med en tid. Tänker på honom hela tiden.
    Men han är upptagen har en tjej.
    Hur ska jag få honom ur HUVUDET????
    Vill ringa och messa honom hela tiden.

Finns det några knep.

• Svar på tråden Hur slutar man tänka på en kille?
  • Anonym (Xxx)

Finns nog inte direkt några knep, förutom att hålla dig sysselsatt med annat. Träffa kompisar, gå ut, flirta med andra killar, hitta på saker som är roliga. Och desto längre det går desto lättare brukar det bli.

• Anonym

se till att inte ha någon som helst kontakt med honom
    ha kul..träffa vänner
    lycka till

• Anonym (Xxx)

Ja. just det. Ha ingen som helst kontakt med honom för det förlänger bara plågan.

• Anonym (tankar)

Jag ser och träffar honom nästan varje dag, svårt att undvika.

Och jag vill inte att han glömmer mej heller.

Men jag vill glömma honom eller att känslan ska försvinna.

Är jättenära att messa honom nu.....

• Anonym (*)

inte messa - då blir allt en djävla mess...
    det är bara din fåfänga som gör att du inte vill att han skall glömma dig. Är han upptagen så vill du inte att han skall komma till dig för hur skall du då någonsin vara säker på att han inte drar iväg lika lätt efter någon annan?
    karlar är sällan så fantastiska som man tror när man INTE har dem men ibland kan det ta lång tid att inse det.

• Anonym (Xxx)

Aj då, då kan det nog bli knepigare, om du ser honom varje dag. Finns det ingen möjlighet att du inte träffar honom varje dag?

Och vet han om dina känslor?

• Anonym (tankar)

Anonym (xxx)

Jo han vet om min känslor och jag vet att han även tycker om mej, men han har en tjej.

• MosterMaggi

usch jobbigt för dej. Men som de andra säger: Håll dig sysselsatt med annat. Akta dig för att hamna i mitten av nåt himla trassel, det är inte värt det!

• Anonym (Xxx)

Misstänker att han känner sig smickrad över att ha två tjejer som gillar honom, så mitt råd är bara att INTE messa honom och gå ut och gör nåt annat istället. Kanske ett nytt ragg?

Lycka till"!

• Anonym (tankar)

Tack för era råd och erat stöd.

Ska försöka tänka på något annat, även om det är svårt.
    Men han har ju tjej, inte kul för henne om han får en massa sms från mej eller telfonsamtal.

Hoppas det går...... han är så läcker.....

• Anonym (Stå på dig)

Risken är att han leker med dig..För han har ju en tjej säger du!! Tänk på att du är värd bätter än en kille som bara vill ha dig "vid sidan om"
    ..vill han något med dig så får han allt göra slut med henne först!! gör han inte det så är du nog tyvärr inte så viktig för honom.

• MosterMaggi

Mmm håller med de andra tjejerna här, klart han blir smickrad. Men som sagt: hans tjej lär inte bli glad.

Men du? Ta den där energin han ger dig och gå ut och flirta lite oskyldigt med ANDRA killar, på en pub eller vad som helst. Det gör under för din kvinnliga självkänsla. *veta*

• Anonym (tankar)

Är svårt. Vi har även strulat på jag och denna kille ett tag men han valde sin tjej, prova en sista gång med henne.

Vil ha honom med, men vill inte vara jobbig.

Han blir inte arg eller så om jag messar eller ringer, bara inte hon är i närheten, så när han jobbar brukar det gå jättebra.

Men skulle helst vilja glömma honom och få honom ur huvudet, svårt....

Svar på tråden Hur slutar man tänka på en kille?