Privat förskola på södermalm
Nån som kan tipsa om nån bra privat förskola på södermalm? Är lite vilse i förskoledjungeln :(
Nån som kan tipsa om nån bra privat förskola på södermalm? Är lite vilse i förskoledjungeln :(
WilmerAlda på Drakenbergsgatan ska tydligen vara superbra, men de har tyvärr en helt omöjligt lång kö... vi har stått i deras kö sen oktober 05 och fick besked att det inte finns en chans att få plats till augusti 06 och troligtvis inte ens till augusti 07! Helt otroligt, men så är det tydligen med de riktigt populära förskolorna.
Andra delar av Söder vet jag inte så mycket om dock...
Kolla Pysslingens förskolor, de finns på södermalm.
Min bästis jobbar på fsk Sitting bull som ligger på söder. Hon skryter väldigt mycket om sin förskola
Jag tänker öppna ett flerfamiljsystem (dvs. 3 ungar) på Heleneborgsgatan, Högalid. Intresserad?
Min son går på Mariagårdens Montessoriförskola som ligger på Högbergsgatan. Ett superdagis med toppenbra personal. Min dotter ska börja där i höst. Kan verkligen rekommendera detta dagis.
En sak man kanske ska tänka på (om det går) är att dagiset skall ligga nära där man bor. Det underlättar otroligt, ialla fall för oss.