• Pooh

present att skicka

Jag har några kompisar och syskon av båda könen som bor på avstånd (i Sverige). Saknar idéer på vad man kan ge när de fyller år. Hittills har jag gett presentkort alt. gett present när vi setts före/efter födelsedan.

Önskar tips på presenter att kunna skicka som ju inte väger för mkt eller tar för mkt plats.

Ngn?

Tack så länge!

• Svar på tråden present att skicka
  • Jennie Brunflo

Du har ju klassikerna:

DVD/VHS

bok

CD

Det är platt och bra och billigt!

Annars kan man skicka sånt som förpackas i liten kartong, typ pussel, spel, pyssel, handarbeten, choklad mm.

Det beror ju lite på deras intressen också.

• Pooh

Intressena varierar eftersom det är flera olika personer, så alla förslag är välkomna!

Tack, fler?

• drakon

Jag brukar köpa presenter genom www.bluebox.se Där finns det lite av varje och de kan både slå in och skicka paketet till den som ska få det samtidigt som räkningen kommer till dig.

• giz

www.barnleksaker.net/catalog/ kolla den här....... gulliga nallar osv och dom levererar till den adress du vill och du kan tom skicka med en hälsning............helt ok priser och fraktfritt men tänk på att det tar ca 14 dagar från att din bet registreras till det att paketet levereras men ändå helt ok

• Pooh

åh vad bra!
    Tack!
    Verkligen varierade förslag!
    Skulle det finnas ännu fler är de också välkomna!

• asta

Jag trädde matchande pärlhalsband och armband av sådana där pyttesmå glaspärlor, och skickade till min vän i lund. Hon blev glad, och det märktes (förhoppningsvis) att jag lagt ner mycket tid och tanke på hennes present. Jag använde mig av supertunna ståltrådar och köpte ordentliga spännen, så det såg riktigt proffsigt ut. Roligt också! Kanske nåt till syrran?

• bambigirl

Man kan skicka en tårta! www.postkaka.se
    De är inte jättestora, men jag tycker det är en rolig ide, skickade en till min syster när hon tog studenten och jag inte kunde vara med. Hon blev jätteglad.

• Pooh

jättebra!
    Tänk vad mkt det finns egentligen...

• sagogryn

Har dom åldern inne så brukar jag skicka presentkort på systembolaget, det är uppskattat! Dessutom är deras presentkort jättesnygga.

Svar på tråden present att skicka