• solrosen83

tips på något sött gott till ikväll...

Har du något tips på något gott sött som man kunde fixa nu till kvällen? Vi skall grilla med några kompisar och då skulle det ju vara gott med något sött till efterrätt...

• Svar på tråden tips på något sött gott till ikväll...
  • Engel 27

Brylepudding
    Det bästa jag vet just nu...
    rena sockerbomben

• Googels

Kladdkaka är ju alltid en favorit, annars brukar smulpaj (typ äpple eller rabarber) alltid gå hem.

Eller om ni vill grilla efterrätten oxå, så grilla bananer med chokladbitar i.

• Trossens mamma

Gino

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Ea79

Jag har totalt snöat in på panna cotta. Lätt att göra och en fin avslutning på en god middag. Min favvo är choklad och hallon

• Honeymother

Jag brukar göra nåt JÄTTEGOTT, som inte direkt är mättande heller och ENKELT/SNABBT. Välj ut några av favvofrukterna, ex kiwi,jordgubb,banan, och skär i mindre bitar. Lägg i ugnsfast form och riv vit choklad över. In i ugnen en liten stund tills chokladen fått lite färg. Klart!
    Servera med glass.

SÅÅÅÅ GOTT!!!:-d

• Trossens mamma
    Honeymother skrev 2006-04-30 15:27:54 följande:
    Jag brukar göra nåt JÄTTEGOTT, som inte direkt är mättande heller och ENKELT/SNABBT. Välj ut några av favvofrukterna, ex kiwi,jordgubb,banan, och skär i mindre bitar. Lägg i ugnsfast form och riv vit choklad över. In i ugnen en liten stund tills chokladen fått lite färg. Klart! Servera med glass.SÅÅÅÅ GOTT!!!:-d
    Japp de är precis det jag tänkte på med Gino
    *Stolt mamma och Ålänning*
Svar på tråden tips på något sött gott till ikväll...