• erical

Tips på billiga snabbväxande blommor och växter att sätta nu som kommer upp i juni juli?I solig rabatt.

Vi ska sälja vår sommarstuga i sommar och några rabatter behöver fixas till lite grand.De är inte fina som de är nu , så jag behöver tips på billiga frön jag kan sätta nu så de som köper huset iallafalla har något fint att titta på.
    Säger billiga frön för vi har handalt sååååå mycket till vårt nya hus
    Jag har lite marktäckare i växthuset som jag kan plantera t eventuellt också.
    Tips tips tips please!

• Svar på tråden Tips på billiga snabbväxande blommor och växter att sätta nu som kommer upp i juni juli?I solig rabatt.
  • wozzgirl

Du kan inte köpa färdiga plantor? De flesta frön kommer upp något senare.. i juli-augusti.
    Jag köpte violer som jag har i en trälåda. De brukar hålla sig fina långt in på hösten och de kostar knappt nåt heller.

• wozzgirl

Jag betalade 0,80cent/st för dem...

• erical

wozzgirl: Violer är fina
    Det blir att jag köper några färdiga plantoroch ett par marktäckare tror jag ..
    Ska bara bestämma mig för vilka
    Så tips på blommor som växer så det knakar tas tacksamt emot..
    Vill ju att det ska se skapligt ut i en av rabatterna vid altanen iallafall..

Svar på tråden Tips på billiga snabbväxande blommor och växter att sätta nu som kommer upp i juni juli?I solig rabatt.