Vill fortfarande säga att det är JAG som aldrig skulle flyga undet min graviditet! Du får gärna göra det Sogo, det kvittar ju mig. Fortfarande ville TS ha råd och jag måste ju då kunna lämna mina tankar precis som du får lämna dina. En fest kanske inte är så viktig om man är orolig.
Ett mf börjar olika från olika gånger. Klart det kan börja med småblödningar, men det kan även börja med störtblödningar, inte helt ovanligt.
Och även om en förlossning kan dra ut på tiden, så är jag i v 25 exempelvis o värkarna börjar så är jag inte så intresserad av hur lång tid det tar innan bebisen kommer ut. Det jag är intresserad av är att fort som F*N komma till sjukhus för att kunna stoppa värkarna. Mindre lätt på ett plan.. och om det är 50% risk eller 0,5% risk att det händer är jag mindre intresserad av. Risken finns att mitt barn vill komma ut tidigare och när vet man ju aldrig. Onödigt försiktigt enligt dig, möjligtvis. Men en graviditet är ju inte längre än 9 mån. Jag lever gärna utan flygplansresor under den tiden.
Men det är som sagt fortfarande MITT val och MINA tankar. Jag hindrar ju ingen annan från att flyga, och jag kommenterar det heller aldrig om man inte frågar efter min åsikt.