jag tycker det ser ut som om du inte får pengarna tillbaka förutom vid sjukdom men ring dem och se vad de säger.
Har du inte som häxvrål föreslår en kompis som kan köpa hans biljett? Kanske en syster? Jag vet inte hur dina barn är men jag har aldrig haft problem att resa med mina. Men man kanske inte ska räkna med att det blir en massa sightseeing om du har två barn under 4 år.
Är dina barn under fyra så lägger de sig kanske inte så sent och då får du lite mysigt på balkongen med ett glas vin och en bok på kvällen.
Jag har gjort en flygresa på 22 timmar med mina barn (med byten och så) själv. De var visserligen större men om man tar det lugnt, har sitt handbagage packat med ombyte till dem, kex, dricka, godis eller vad man nu vill ha samt ger dem varsin liten ryggsäck som de kan bära själva med lite leksaker i går det.
Jobbigast var nog när jag skulle flyga själv med dem när lillan var 2 mån och den stora 4 år, och de på flygplatsen ansåg att jag skulle packa ihop vagnen själv. Jag blev förbannad och frågade vad jag skulle göra med lillan och sen gick det att få hjälp.
Vart ska ni resa om man får fråga? Kanske det är någon som reser ensam dit som kan hjälpa dig på planet.