Blåsor i ljumskar och stjärt
Adrian(1år) har fått blåsor i stjärten och i ljumskarna de sista dagarna, någon som vet vad det kan vara??
Adrian(1år) har fått blåsor i stjärten och i ljumskarna de sista dagarna, någon som vet vad det kan vara??
Ingen anning, men min dotter som också är ett har blåsor i hela munnen ? På sjukvårdupplysningen sa de att det var en virusinfektion som går över. De frågade också om hon fått på händerna och så, så det kanske finns ngt samnband ?
Ja, blåsor i munnen har min stora dotter ganska ofta och det är virus, men i stjärten..?? Jag måste nog ge mej iväg och visa upp honom! Lycka till!
Sicka34: Var du i väg med din son? Fick du något svar på vad det kunde vara? Min dotter (11 Mån) har oxå prickar i stjärten och ljumskarna, haft det i en vecka och det blir inte bättre.
Åker nog till BVC imorgon om det inte blir bättre.
Nej, jag kom inte iväg.. Tycker det blev lite bättre efter jag provat hydrokortison. Men jag ska väga på fredag så då får dom titta på det. Skriv gärna ,Peal, om du får nåt svar i morrn!
När min son fick höstblåsor när han var strax över 1 år fick han blåsor på lår, rumpa, händer och fötter.