• Theresa1

Mössa??

Finns det någon som har bra tips på var jag kan hitta en tunnare mössa till min son?

Jag vill ha någon tuffare, roligare variant som fungerar nu på våren... Jag har tittar runt lite i äffärerna här hemma (Västerås) och inte hittat en enda intressant

• Svar på tråden Mössa??
  • Vannis

Jag har polarn och pyrets randiga mössa till min tjej, men den är ju inte så rolig kanske...

• ebben

på kappahl eller H&M,eller vilken affär som helst!

• Theresa1

Nääää jag har kollat där Jag vill ha något lite annorlunda (f*n va jobbig jag är va??) Men tack för tipsen i alla fall

• monnie

jag har en tuff mössa till min tjej från geggamoja collection den fanns i grön eller blå oxå, så tuff, vet inte var dom säljs förutom i åre...
    bild i galleriet.

• Theresa1

Monie: Åhhhhh, ska jag behöva åka till åre nu Den var verkligen superfin.

• monnie

ja visst är den fin!! tyvärr har jag inte sett det märket nån annanstans... men det borde finnas

• Spegel

Har samma problem här... I den här staden finns inga kedjor som H&M och kapphal...och i våra barn affärer finns det bara fleece mössor och det är på tok för varmt....

• sweetpea

Men det finns väl på HM Rowells, eller på Ellos eller Josefssons, om man bara ska ha en vanlig enkel sommarmössa?

• Ilse

Håller med! Har också letat efter någon tunn enkel toppluva, men det finns bara antingen tjocka fleecemössor eller solhattar. Använder inte folk tunna mössor på sina barn längre? Det fick bli POPs randiga tillslut, det var det enda som fanns....

Svar på tråden Mössa??