• natjam

Blir man varm av att vara gravid? Jag är som en kamin...

Jag är så himla varm i händer å hela kroppen. Men inte i huvudet om ni förstår. Har inte feber. Ända sen den dagen jag antagligen blev gravid har jag varit sådan, trodde då att det var för att jag börjat med apiforce, men nu tror jag det beror på graviditeten. Någon som vet mer?

• Svar på tråden Blir man varm av att vara gravid? Jag är som en kamin...
  • delifi2

hjärtat arbetar ju mycke mer när du e gravid så därför kan du känna dig varmare, vet hur d e , var hemskt när korta sommaren var här. mitt råd drick drick drick..... men inte iskallt för då värmer kroppen bara upp det, utan helst kroppstempratur

• Eja

oooooo ja!! jag svettas som en gris och är allmänt VARM !!!! /v36

• jummie

brukar frysa tom på sommaren....har svettningar som om jag vore i klimakteriet

v22

• KramMiiis

Kroppstemperaturen höjs med en halv grad ungefär!!

• penapöna

Jag som i vanliga fall nästan inte svettas alls, har svettats som en galning och har till och med luktat svett några gånger. Känner mej antingen för varm eller fryser, inget mellanting.

• HaltaLotta

Jag också! Varm för jämnan o får värsta svettnings-atackerna då o då.......*jobbigt*........ är i v 29

• justina83

hepp! här är en till!!! stackars sambo ligger och hackar tänderna om nätterna när jag måste ha fönstret öppet!

• Mimmi82

haha här är en till som sover med öppetfönster hela natten, å så varmt är det ju inte på nätterna här i norrland. Får som svallningar å känner mig helt överhettad, men oftast går de över på en stund.. antar att det blir värre när man blir större
    MVH Mimmi v.23

• Lovan

Jag tycker det är hur varmt som helst på nätterna och går upp o öppnar fönstret för att det ska bli behagligt. Så kroppen mår bra, men min näsa gör det inte! Den är hyperkänslig och blir täppt för ingenting. Så nu beter sig näsan som om jag vore dunderförkyld samtidigt som kroppen säger VARM VARM VARM!

• Moja

Jag har alltid jättevarma händer o fötter. Sover med bara ett lakan på mig o gärna ett fönster öppet.

Svar på tråden Blir man varm av att vara gravid? Jag är som en kamin...