Tips på bra erotikfilm ?
Hej! undrar om det är någon som vet någon bra erotikfilm, mjukporr Jag vill inte ha något grovt, lite lagom som jag och min man kan liva upp tillvaron tilsammans med.
Hej! undrar om det är någon som vet någon bra erotikfilm, mjukporr Jag vill inte ha något grovt, lite lagom som jag och min man kan liva upp tillvaron tilsammans med.
Ja..knappt mjukporr ens..*S* Men erotiska...Mumma! Eller se en film med mkt sex i typ...Color of Night...med Bruce Willis..Erotisk thriller tror jag den kallas..Najs!
Det finns en 'serie' som heter Gigant och som innehåller lite blandad kompott. Det finns flera filmer och innehållet e taget från olika filmer...
Rekommenderas om man vill ha lite av varje....
HAR JAG HÖRT
mera!
Min favorit är Dangerous Tides med Jenna Jameson
Ska ge lite tips...*kikar i bokhyllan*..
Max's Constance...>> Denna tror jag tjejer gillar, 3 timmar erotik!! Ingen hardcore, mer mjukt, men ändå inte för "lite"
Gigant filmerna...>> 4 timmars pang på, för den som är på det humöret..
Lustgården.. >> En svensk variant..
Superextas.. >> 3 timmars action, kanonbra
LYXfilmerna...(jaja..visserligen ren porr men väldigt snygga på nåt vis...)
Tack för tipsen! Jag får köpa någon och testa.
Från Lars von Triers filmbolag finns en serie; typ rätt kravmärkt tror en av dom heter Pink Prison. Det finns en köksscen som är väldigt vacker.
Wild orchid med Mickey Rourke när han ännu var ung och snygg.... Eller Nio och en halv vecka med Kim Basinger och Bruce willis, tror jag. Kan starkt rekomendera dessa!
Mmm, absolut 9½ vecka med Kim Basinger och Mickey Rourke!
Man kan beställa från discshop.se och då kommer filmen hem i brevlådan.... Om man inte vill gå o hyra etc alltså..*S'
Dom har även andra bra filmer, ett stort plus är att det går fort att få hem filmerna... beställer man innan ett visst klockslag så har man filmen hemma nästa dag!!!!