• Blåkråka

dålt plötsligt borta?

Va kånstigt, plötsligt kan jag inte skiva dålt i känsliga rummet? Skrier sällan dålt så det är ju ingen direkt förlust, men kånstigt är det???

• Svar på tråden dålt plötsligt borta?
  • Nyima

Kankse har du "milt överträtt" anonymitetsfunktionen och fått möjligheten att varav nonym indraget på bestämd tid?

Utdrag ur policyn:
    "I känsliga rummet har man möjlighet att vara helt anonym (signaturen visas inte) för att kunna skriva om sådant man kanske i vanliga fall inte skulle våga skriva om (som anses känsliga av den som skriver), dock endast de ämnen som har en tydlig koppling till angivna rubriker.

De som använder anonymfunktionen kommer att få en mer fällande bedömning när inläggen anmäls av drabbad individ/grupp. Inlägg med ämnen som inte berör angivna rubriker ger en tillsägelse (mild överträdelse).

Vid mildare överträdelser som gränsar till policy eller villkorsöverträdelser dras förmånen in i 7 dagar och nästföljande gång i 14 dagar och vid tredje förseelsen blir anonymfunktionen permanent indragen. Missbrukas anonymiteten på sådant sätt att det tydligt strider mot forumreglerna eller medlemsvillkoren (dvs en varning i upprätthållningspolicyn) dras denna förmån in permanent. "

• Blåkråka

Jahaaa.. ok det är sant.. Men detjag skrev ÄR ett problem för mig och att jag mår dåligt av det. Men ansågs som inget problem eller något

Svar på tråden dålt plötsligt borta?