Ingen tid här för abort, du få ringa nån annan!
Hejsan!
Hur tyken får man lov att vara!!
Ända sedan jag flyttade hit till Arvika tyckte jag att vääldigt många var tråkiga, log inte, var allmänt tråkiga liksom och hade ingen humor, det har ju förbättrats lite men nu när jag skulle ringa till en gynmottagning, så frågade jag snällt och vänligt om det liksom var dit jag skulle ringa för om man vill göra abort, då svarade hon tyket och fult "ja jag antar väl det".
Aja, men sedan så hade dom ingen tid här i Arvika så hon bad mig ringa till Karlstad, och nu måste jag vänta ända till i morgon för att ringa IGEN, och hoppas att dom kan hjälpa mig fort!!!!!!
Åhhh det är så segt, dom har ju bara telefontider en timma, och om det är upptaget hela tiden till sista fem minutrarna innan hur skall man då hinna, åhh!!
Är så ledsen och arg nu :( Bara hoppas att dom har tid snabbt som jag skall ringa i morgon. Men grejen är den också att jag skall inte behöva åka ända dit, det har många redan sagt. Det kostar massor med pengar för mig att ta mig dit fram och tillbaks, suck.
Joo, och det nummret jag fick det är till en abortkurator som jag ringde till från första början, dom gav mig då nummret till dom i Arvika, märkte efter att det är ju samma nummee jag redan hade ringt.. Så hoppas verkligen hon kan hjälpa mig imorgon!!!
Någon som kanske vet något annat bra nummer jag skall ringa istället???
Mvh
Anette