• Anonym (överviktig)

Någon med extremt mycket övervikt?

Jag har bestämt mej att för hälsans skull måste jag gå ner i vikt! Jag väger nu 126kg och skäms så otroligt mycket över de så därför är jag anonym! Någon som är extremt överviktig mer än jag? Vill ni haka på? 

Kan ju avslöja att godis och annat sött byggde min otroligt vackra kropp

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-03 16:43:18:
    Vi börjar idag! sen varje onsdag väger vi oss och alla måste vara ärliga! Vi skriver ner våran vikt från början sen vad vi väger just nu så om jag tex gått ner 1½ kg till nästa onsdag så skriver jag 116 - 114,5 och den som gått ner mest varje vecka får äran att bli veckans "VIKTigaste" vi gör även lite noteringar om vad vi gjort under dagen som gjort oss stolta eller de som gjort oss mindre stolta! Kom igen nu detta är en stor chans att tillsammans med andra överviktiga gå ner en del kg och kom ihåg om du gått ner minst under veckan så är du inte dålig utan då gör du ett nytt tag kommande vecka, vi kör absolut inte med någon press för de kan spärra de hela!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-08 10:07:04:
    här är anmälnings listan och här skriver vi hur mycket vi har gått ner i vikt varje onsdag *Lycka Till*
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m9185511.html

• Svar på tråden Någon med extremt mycket övervikt?
  • Anonym (Tjockis)

Ja, jag kanske vill hänga på, men vet inte riktigt hur det ska till ännu. Senast jag vägde mig, efter påsk så vägde jag 127,7 kilo. Men då har jag redan gått ner en del i vikt.

Jag har under flera mån försökt praktisera GI, vilket fungerarat bra och varit kanon för mig som är sockerberoende. Men just nu har jag börjat vackla och ätit en del onyttigheter.

• Anonym (132kg)

Jag ställer upp!!
    I dagsläget väger jag 132kg

• Anonym (överviktig)

ok jag ska from nu börja med minst en promenad om dagen lång eller kort spelar ingen roll så länge jag inte känner någon press på mej, sen ska jag ta bort mackorna till frukost och sätta dit havregrynsgröt istället MYCKET mindre godis som igår slängde jag i mej: en bull krans, 4st brownies och 2 snickers så absolut minskning på sånt skit. De är en start iaf

• Anonym (132kg)

Vad säger ni, mina VIKTiga kompisar, ska vi ha någon dag då vi väger oss eller är det upp till var och en?

• Anonym

vad räknas som extrem övervikt?

• Anonym (bmi 42)

jag har också bestämt mig för att gå ner, väger 105 kg men är endast 158cm så jag har såkallad extrem fetma som det står så fint på bmi sidor
    har bestämt mig för att sluta dricka läsk, äta godis och köpa pizza/kebab/hamburgare och hoppas gå ner massor i vikt genom detta + att jag ska röra på mig mer med promenader och så.

• Anonym (överviktig)

sen har jag ett mål när jag gått över 100 kg gränsen ner mot 90 alltså så ska jag avslöja vem jag är

• Anonym (överviktig)
    Anonym skrev 2006-05-03 15:52:39 följande:
    vad räknas som extrem övervikt?
    de beror på BMI Extrem fettma eller sjuklig fettma heter de
  • Anonym (överviktig)

kul att vi blev flera ska vi säga som idag onsdag mitt i veckan de blir väl en bra vägnings tid?

• mitt nya liv

jag väger nu ca 125kg.. har gått ner ca 15kg redan .. går till dietist men äter inte medicin

Svar på tråden Någon med extremt mycket övervikt?