Någon mer som gråter en hel dag!???
Idaf har jag gråtit hela dagen!! HAft ångest och vart rädd att den är död...Vecka 18+4...
Kollade hjärtljuden i söndags kväll och allt var bra..
Men idag är jag helt otröstlig!!
Någon mer med detta???
KRAM!!
Idaf har jag gråtit hela dagen!! HAft ångest och vart rädd att den är död...Vecka 18+4...
Kollade hjärtljuden i söndags kväll och allt var bra..
Men idag är jag helt otröstlig!!
Någon mer med detta???
KRAM!!
Jag är också lessen o gråter jämt,jämt,jämt och helt utan anledning. Allt känns bara så himla jobbigt.
Samma här! Gråten i halsen hela tiden! Dessutom längtar jag hem - hem till mina föräldrar, alltså. Jag menar HALLÅ!!! Jag är 30 år!! Idag började jag längta så mycket efter min mormor som har varit död i några år att jag var tvungen att hulk-snor-gråta. Dessutom tycker jag enormt synd om både mig själv och knytte för att vi inte får i oss nån mat......började gråta i sparrissoppan på lunchen bara för att jag inte kunde äta den - och jag som ÄLSKADE sparrissoppa.....passionerat!! KRAM till alla i det underbara eländet!
Jo, ett tips, förresten. I dessa allergitider kan man skylla rödmosighet och omotiverade tårar på allergi!
Här är en till som gråter minst varje dag
JAa...vad hjälper?? Ingenting tror jag??!! Man får väl kanske försöka tänka positivt?
Det är väldigt jobbigt om man är otroligt sugen på något och det inte finns i närheten,då blir det inte kul i stugan!!
KRAM på er!!!
Här är en till som har gråten i halsen hela dagarna! Rädd att nånting hemskt ska hända. Vill helst att min sambo och dotter ska sitta på en stol i köket hela dagarna så jag har koll på dem!
Jag med!!
Gråter _minst_ en gång om dagen, och det kan vara för ingenting.
Förr i världen (läs: innan grav.) kunde man ju blinka bort tårarna om man blev lite ledsen. Det kan jag inte göra nu. Kommer de (tårarna) så kommer de...i mängder!!
Det är samma här. Jag har väldigt lätt till gråten. Är helt chockad av alla känslor, för när jag väntade första barnet hade jag inga humörsvängingar över huvud taget. Längtar också enormt mycket hem till mamma. Vill bli omhändertagen
Samma här! Gråter hela tiden, för minsta lilla sak! Händer aldrig annars, min pojkvän är trött på mig men jag är ju lika förvånad själv! Vad exakt är det som händer med hormonerna egentligen?
nja jag gråter inte hela dagarna, men nog är det minst två gånger varje dag.. men annars e jag lycklig.. jag har ju pyret i magen..:D
humörsvängarna är otroligt jobbiga, ena stunden är man arg att man skriker rakt ut och andra stunden så gråter man floder men det hör graviditeten till, man får tänka på att det går över sen. Som tur är har jag min sambo som stöttar mig och finns till för mig när jag behöver och det underlättar verkligen då man gråter massor och allt känns jobbigt.
sedan jag började gå på övertid har jag tjutit X antal gånger varje dag!! Och gråtet oftare och längre för varje dag som går