Söker en sajt dit man skickar digitala bilder för framkallning.
Kan någon tipsa om sajter dit man kan skicka digitala bilder för framkallning på papperskopior?
Jag vet att det finns, men har slarvat bort post it-lapparna med adresserna.
Kan någon tipsa om sajter dit man kan skicka digitala bilder för framkallning på papperskopior?
Jag vet att det finns, men har slarvat bort post it-lapparna med adresserna.
du har inte tillgång till siba inärheten?
då kan du frmkalla 100 bilder för 150 kr
www.siba.se
Vi brukar använda www.fuji.se har även provat önskefoto men där blev bilderna matta och dystra i färgerna. Hos fuji blev samma bilder jättefina i färgerna, blanka och fina.
www.onoff.se. Kostar från 0.99 stycket det är om man har 100 st eller fler...
Beror helt på vilken typ av papper du vill ha. Endel har sämre kvalité
Tack så mycket!
Provad faktiskt Elgiganten sist, dom använder sig av Kodak och du betalar bara 99 öre/kort. Hämtar du i affären så är det heller inget porto eller frakt.
proprint dom är snabba och har fått bra betyg i fototidningar
Ni som har lämnat förslag, har ni testa olika så ni vet att det blir bra kvalite?! Det är iaf huvudsaken för mig, inte priset!
---> LivräddMedStil
Jag har precis fått bilderna från korthuset.se som jag bestämde mig för att testa, och kvaliteten var bra! Fina färger, bra skarpa och kontraster. Jag är nöjd!
Kan tillägga att jag förde över bilder till dem på torsdag eftermiddag och i bekräftelsemailet sa dem 2-5 leveransdagar, men fotografierna kom i brevlådan redan dan därpå! Så snabb leverans är det också.
Sefyria>> Ska spana in det stället! :) Tack!
www.crimson.se
Har fått bäst i test flera gånger! Supernöjd med mina bilder jag skickat dit!