På fötterna ute på krypande bebis?
Vad har era krypande bebisar på fötterna ute? Jag hade tänkt mig galontossor men det verkar omöjligt att få tag på.
Vad har era krypande bebisar på fötterna ute? Jag hade tänkt mig galontossor men det verkar omöjligt att få tag på.
Linn har visserligen inte börjat krypa ännu men sitter gärna på gräsmattan och vi kör med mockasiner på hennes fötter
Jag har köpt väldigt enkla galonskor (med foder) på HM. det fanns inga kvar här i stan (en kompis blev sugen) men det kanske finns på andra ställen. (Annars har vi ett par gympadojjor och ett par sandaler med täckta tår som oxå fungerar bra. Hoppas dock att Alice snart går, allt blir så mkt lättare då!)
Har kört med mockasiner. Idag har jag köpt ett par mjuka, tofflor som ser ut som ett par "riktiga" joggingskor på Lindex (i nåt syntet material). Var runt och kikade på vanliga skoaffärer, men de var för stora skor/tofflor
Stickade tjocksockor
Bobux-tofflor. Toppenbra både ute och inne!
Började med galonisar och gummistövlar efter storasyster men.....efter en stunds krypande var allt urkrypet och inknölat i ett galonben, typ...
Insåg att vanliga skor, de han fått för att sedan gå i, var det enklaste, de var ju redan inköpta. Och det händer ju att vi tar en liten "promenad" då och då!
Skulle köpa ett par smidga kavatkängor i skinn. de sitter stadigt o sitter kvar - välj dem m knytsnöre - så kan han ha dem sen när han börjar gå också. Ella kröp bara i några månder men samtidigt så ställde hon sig upp mot saker o "övade att gå" så skor är bra.