kan man köpa foglossningsbälte nån annanstan
kan man köpa ett bälte i nån affär, typ apoteket.. om man inte har tid att vänta på postorder?
kan man köpa ett bälte i nån affär, typ apoteket.. om man inte har tid att vänta på postorder?
kickan - jag fick låna mitt från sjukgymnasten på Frölunda sjukhus.
ja, jag försökte ringa sjukgymnasten idag men inget svar.. men måste man gå hos sjukgymnasten för att få låna ett?
Jag gjorde ju det iallafall. Var där två gånger. Bältet fick jag första gången och jag tror även vi gick igenom ett träningsprogram. Vad jag gjorde där andra gången minns jag inte. Sedan hade jag bältet tills efter graviditeten. Hon jag gick hos heter Eva något, Roos kanske det var. Kanon!
ok.. tack, för jag ska inte gådär jag bor utan i kba, fast vi har en sjukgymnast där jag bor oxå, barnmorskan skulle skicka en remiss, me det tar väl ett atg innan dom hör av sig, därför tänkte jag om man bara kunde gå ner och låna ett..
Ring och fråga
www.gulare.com snabb leverans. tog bara två eller tre dagar o fick hem det i brevlådan
Det är inte i alla kommuner man fårlåna. Utan man måste köpa. Det finns en modell som ser ut som en mammatrosa med inbyggt kardborrebälte. Lyfter magen. Finns i barnaffärer.
Jag fick köpa ett på MVC....
Jag har fått låna ett av barnmorskan tills nästa gång vi ses, hjälper det kan jag köpa det av henne då.
Babyland,....
Köpte mitt på babyland för typ 400. Kan dock säga att det hjälper inget vidare om man har svår foglossning, dock kan det va skönt med stöd om magen ...
jag får inte tag i min barnmorska.. måste man gå till den man har eller kan man gå vart som helst och köpa ett?