• Vinkelhake

trött o yr

Hej!
    Jag är i vecka 7 (idag) och har börjat känna mig mer och mer trött och yr. Inte illamående som många andra verkar vara, utan det känns mer som en rejäl baksmälla, fast utan illamåendet då...
    Är det någon som känner igen sig? Tror ni att det är järnbrist, eller är det så här det ska vara kanske...?

• Svar på tråden trött o yr
  • Jolanta

Jag är i v7 o är jättetrött o deprimerad,orkeslös o jag mår bara jättedåligt.

• allinone

Jag är i 6.e veckan (5+6) och mår i stort sett bra, men jag känner precis som du av lite yrsel och trötthet. Blir särskilt yr av att sitta framför datorn på jobbet, och så mår jag lite lätt illa när jag inte har ätit på några timmar.

• ässet

Jag är i v 7 och mår dåligt hela dagarna började i v 6 det har varit jobbigt, har varit sjukskriven förra veckan men måste antagligen sjukskriva mig igen. jobbar med utvecklingsstörda vilket är mycket gå och vara uppe hela tiden... Det är normalt vissa har mer än andra

• kalinan

Helt normalt. Det sägs att det försvinner sedan, men på den första dagen av den efterlängtade tolfte veckan har jag ännu inte märkt nån förändring. Så det är väl bara att hålla ut antar jag!

• Vinkelhake

Då är det inte bara jag då... det är ju alltid en liten tröst! Hoppas att det går över snart, inget kul att må så här. Orkar knappt ta isig till affären ju! Känner mig alldeles skakis emellanåt.

• babylover

jag är i v.20 och känner mig fortfarande yr,matt och illamående emellanåt. Har 2 barn sen tidigare och har inte mått så här kass tidigare graviditeter.

Svar på tråden trött o yr