Fler med knöl i huvudet?
Har en så jäkla konstig knöl, typ 1 cm i diameter, inte så hög. Vad är det för nåt?? Min sambo säger att den ser lite lilafärgad ut! Har haft den jääääättelänge!
Har en så jäkla konstig knöl, typ 1 cm i diameter, inte så hög. Vad är det för nåt?? Min sambo säger att den ser lite lilafärgad ut! Har haft den jääääättelänge!
Hejsan
Jag hade en knöl i huvudet som jag tog bort på vårdcentralen, det var en talgkörtelcysta, ofarligt men den "växte". Det var ca 10 år sen, nu har jag fått en till, som inte växer så fort men som finns där. Har en på axeln också, går i släkten, flera som har och de kan sitta på kinder, i huvudet och på resten av kroppen.
Gå till vc så hjälper de dig att ta bort den, så skickar de den på analys och du får reda på vad det är; talgkörtelcysta, fettknöl, lillhjärnan *fniss* eller nåt annat
Haha, tack för ditt svar grådis!!!
Jag har oxå knölar, 2-3 st kvar. Tog bort 2 i höstas. De är helt ofarliga men ganska äckliga. Råkade se när de låg på brickan..*uäk* De ville bara ta bort de två största och de andra ville de avvakta med. Jag får återkomma igen när jag vill ta bort dem.
Kontakta bara VC och få en tid för att ta bort dem.
Brukar också skoja om dem..mina geniknölar..;)
Har också haft en i huvudet Fick bränna och skära bort den. -ajaj-
Haha, det är verkligen ett skitäckligt ämne att prata om- och givetvis roligt på köpet!
Aj, bränna och skära! Jag som just skulle ringa vc!!!
Den i huvvet var ingen fara, de lokalbedövar.
Värre när det tog bort en på kinden...klippte...och man hörde varje klipp...urk...har också kikat på dem...så söta så...
Den på huvvet såg ut som en böna, den på kinden var mer "köttig"
Pratar med min sambo, han tycker jag ska köra en "comb over" och skita i att ta bort den!! Den syns faktiskt inte, jag har så jäkla mycket hår och jag har ingen bena som avslöjar den. Men nu när vi kikat på den och jag sett hur bäääääfulääää den är skulle jag nog vilja bli av med den! Ska grunna lite på det (använder min geniknöl!!!)
klippklipp klippklipp.... Urk på burk!