Nalle har ett stort blått hus
Finns den nån som vet var man kan köpa cd med svenska låtarna från "Nalle har ett stort blått hus"?
Finns den nån som vet var man kan köpa cd med svenska låtarna från "Nalle har ett stort blått hus"?
*puffar upp frågan*
Ingen som har en susning??
Hmm, bra fråga, jag har sett en nalle har ett blått hus cd ngnstans, eller var det en DVD.. Svårt!
åå jag undrar oxå, min dotter ÄLSKAR det programet, och speciellt hejdå sången med LUNA som är hennes favvo
Kanske en väldigt dum fråga, men vad är "Nalle har ett blått hus"? Det enda ställe jag hört talas om det är här på Familjeliv. Går det på TV? Bygger det på några böcker? Vilken åldersgrupp riktar det sig till?
Disneychannel
Underbart program. Milla älskar det! Särskilt när Nalle ska sniffa så där på rutan.
Åhå, vi har inte Disneychannel...
Söderböna: har du tur så sänder kanske sveriges television serien snart igen, den har gått på svensk kanal också.
Serien handlar om en stor nalle som bor i ett blått hus tillsammans med sina vänner.
Det är en underbar serie för barn, de lär sig mycket.
Till och med jag är såld på den!! Nästan så det är jag som tittar mer på den haha!
Har köpt flera avsnitt på DVD till mina barn, dock ingen ren sång-cd.
Filmerna har jag köpt på ica maxi.
Mina barn älskar dem och de är garanterat våldsfria!
Ilse: ja jag har också sett filmer på en massa ställen. Dock ingen cd med sångerna som jag frågade efter.
Hoppas att nån därute i vårt avlånga Sverige kan hjälpa mig.
jag har laddat ner några låtar från internet nu, först den första låten som typ är signatur melodin och sen godnatt visan
Anna81: vilken sida laddade du hem låtarna på? Jag testade med piratebay men hittade inget där.
Åhh.. jag gillar sången "Björnform" eller vad den nu heter..
På cdon.com har dom 2 DVD filmer .. dom har jag beställt.. kostade 59:_/st tror jag.. så nu har vi 3 filmer. Skönt för mamma att ha olika att byta med.
Sonen sitter som klistrad och älskar Nalle och hans kompisar!!
Tyvärr inte sett cd med sångerna bara dvd 3 st olika
lillekylle: jag laddade hem dom på dc++
Nalle har ett stort blått hus kommer på Bollibompa, en gång i veckan... Torsdagar tror jag det var, började förra veckan!! Dottern älskar oxå Nalle!! Har DVDs hemma, köpte på Willys hemma... 1 för 59:-, 2 för 99:-... Nån CD har jag inte sett....
Har också endast DVD. Så bra!