• Anonym (nyfiken)

porrfilm - tips

Jag är en tjej som lever i ett samboförhållande och nu skulle jag vilja piffa upp sexlivet lite.
    Det är bara så att jag har aldrig tidigare sett på en porrfilm så jag har ingen aning vilka som är bra... så jag ber er snälla ge mig några tips på en porrfilm som både tjejer och killar tycker om att se på tillsammans.
    Jag är även intresserad av var på internet man eventuellt kan ladda hem porrfilmer gratis och att de är av bra kvalitet.

tack för alla svar

• Svar på tråden porrfilm - tips
  • The Man

Har du tillgång till digital-TV? I så fall kör Kanal Digital P-rullar på både kanal + och kanal Film 2 VARJE natt. Den som går på Kanal Film 2 börjar så sent som runt 01.30 och är av typen "mjukporr" eller rättare sagt erotisk film där man INTE visar närbilder på könsorganen och så vidare utan men får se mera på håll hur folk har sex. Kan vara att rekommendera om man inte gillar "äkta" P-film.

• Anonym (1)

ja, internet är nog en bra plats om du tål att prova dig fram. Använd något fildelningsprogram och sök på allt du kan komma på och tillslut hittar du förhoppningsvis ngt som passar dig/er.

Annars kan du ju googla eller liknande, verkar finnas en del att kolla igenom: www.google.se/search&q=porr+f%C3%B6r+tjejer&meta=

Lycka till !

• Anonym (dc)

kolla på dc annars. har själv kollat runt på sidor på internet och det är verkligen inte mycket man får se. några sekunder sen får man betala. är i stort sätt bara porrbilderna som är gratis. så jag sökte mig till dc, och därr finns fullt

• Anonym (rodnar)

Tror alla förstår varför jag vill vara anonym!

Pink prison är ganska trevlig
    tycker mig minnas en som heter The island också.
    emanuelle gick ju sent på kvällarna för flera år sedan, någon av de filmerna kan kanske passa.

Gillar också mjukare sex. Inga gynbilder, sprut hit och dit och sånt.

• Aaliyah

Regissören Andrew Blakes filmer är snygga, glamorösa, lite mjukare och det förekommer inget våldsamt sex (inte i de filmer jag sett i varje fall). Man kan handla på www.usvideo.se. Grejerna kommer snabbt, diskret och man får inga reklamerbjudanden från dem.

• Anonym (nyfiken)

tack för alla tips...
    det behöver ju inte riktigt vara "mesporr", det gör inget om det är lite könsorgan och juck och sprut med... men inte bara de....

• Anonym (hej)

Constance och Pink Prison tycker både jag och maken är outstanding! Inte "mesiga", men inte en massa analt och ansiktssprut heller!

• Anonym (nyfiken)
    Anonym (hej) skrev 2006-05-04 14:25:32 följande:
    Constance och Pink Prison tycker både jag och maken är outstanding! Inte "mesiga", men inte en massa analt och ansiktssprut heller!
    okej.... och vart får man tag på dessa??
    köp eller nedladdning?
  • Bluppe

En film som jag vill rekomendera heter "Porrplutonen"
    Den är snyggt filmad, skådisarna är snygga och relativt bra "vanliga" aktörer.Den kan du beställa från CD.ONE eller Ginza.

• mamma33

kan rekommendera några svenska tex. Ridskolan, Lustgården del 1&2

Dessa har en handling är helt ok att se samt även bra sexscener i bra miljö, ingen studiokänsla utan som om man skulle gjort det själv ute i naturen

Lycka till!

• Anonym

Jag hör också till kategorin tjejer som tycker om att titta på porrfilm. Jag tänder oerhört på min pojkvän och ser filmerna som ett komplement. Jag gillar dock inte scener när tjejer tar på varandra och heller inget avancerat med hjälpmedel etc. jag vill ha hederligt juckande, helst bakifrån. Det tycker jag är jätteläckert och kan själv onanera till det.
    Jag tycker att Jenna Jameson är bra, särskilt "jenna loves rocco" (sista scenen i filmen), likaså "please cum inside" med jenna.
    Lycka till med porrfilmstittandet!

Svar på tråden porrfilm - tips