• Anonym (Ledsen)

Ingen present eller överraskning på födelsedagen

Nu kommer antagligen många av er här tycka att jag är väldigt larvig, men jag struntar i det

Jag fyller år idag, och jag har inte fått något alls av sambon. Bara en puss och grattis på födelsedagen. Enligt honom så får jag ingen present för att katten har kostat pengar eftersom denne har varit sjuk. Ok, men något kunde han väl komma på? Även om det inte kostade något... Bara han hade visat att min födelsedag är värd att fira. Han vet hur fjantig jag är på sånt och jag har genomgått massor senaste tiden och så det här gör det inte bättre

Om jag ska få något så får jag köpa det själv. Lagom kul

Vad besviken jag är Just nu så känner jag att göra samma sak för honom sen när han fyller år, dumma karl.

• Svar på tråden Ingen present eller överraskning på födelsedagen
  • mysan82

min sambo är likadan. blir förvånad när jag får en födelsedagspresent eller julklapp. bara bita ihop och låtsas som att du inte bryr dig. men ge tebax med samma mynt.

• cid

Tycker inte alls att du är löjlig, det handlar om att bli uppmärksammad på sin alldeles egna dag! Det behöver inte handla om fina dyra presenter utan just uppmärksamhet! Frukost på sängen. En ros, eller en mysig picknick med maten som finns hemma!

Grattis på födelsedagen!

• mysan82

hehe känner mig dum.. grattis förresten ts.

• Alegni

Jag tycker verkligen att du ska ge igen med samma mynt! Är det så han ser på firande av födelsedag så varför ska du då ge honom något roligt?
    Usch vad trist, tycker synd om dig.

• Signatur

Tycker inte alls att du är larvig. Det är som sagt var tanken som räknas. Han behöver ju inte köpa ett diamanthalsband, men en dubbeljapp hade han väl åtminstone kunna kosta på dig (dåligt exempel, men jag hoppas att du fattar vad jag menar). Eller åtminstone lagat mat och bjudit dig på något lite extra på kvällen.

Jag hade också blivit ledsen om jag var du.

Och ett jättegrattis till dig!

• Thèresé  1982

Grattis på födelsedagen!
    Fråga honom varför han inte kan andvända fantasin...allt måste ju inte kosta som cid sa en frukost på sängen eller något i den stilen.

• sommar2001

Grattis på födelsedagen!
    Du får unna dig själv något och ge igen med samma mynt när det är din sambos tur.

• Mys m princess

Grattis på födelsedagen! Jag skulle nog också bli ledsen. för visst finns det något man kan få som inte kostar. en tråkig tussilago. Ett upptappat bad . frulle på sängen..

• Anonym (Ledsen)

Tack för alla svar. Känns bättre med lite stöd och höra att man inte är ensam

Jag är bara sur att jag har gett honom dyra presenter när han har fyllt år. Och just att han skyller på att katten har kostat pengar, visst 4.000 kr. Men ändå, något gulligt som var gratis kunde ju han fixa. Samt att katten är värd att lägga ned pengar på men inte jag.

Funderar på att boka en SPA resa med någon väninna och ge det som min present samt strunta i vad han säger
    Ska klippa mig och färga håret imorgon, ska bli overhört skönt!

Tack för alla grattis Det värmer!

Svar på tråden Ingen present eller överraskning på födelsedagen