Medial utbildning/utveckling??
Mina svärföräldrar har sagt åt mig att jag måste gå kurser för att lära mig hantera och utveckla min mediala förmåga men jag har alltid varit skeptisk mot det. I kväll ringde svärmor igen och sa att nu hade det senaste mediumet de träffat sagt samma sak, de håller på med healing etc och har mycket kontakt med folk inom detta område. Varenda medium de träffat har sagt att jag är så medial,flera har velat träffa mig men jag har fortfarande svårt att ta det till mig. I ca 2års tid så har jag haft "kontakt" med personer från andra sidan mer eller mindre frivilligt Även djur och änglar...Jag har lärt mig "sätta på och stänga " av kanalen. det funkar för det mesta. Rädd har jag bara blivit vid två tillfällen... kan kommunicera men förstår inte alltid vad de vill. efter ett tag började jag se saker när jag tog i folk vilket jag inte tyckte var så kul, de senaste som hänt är att jag fått fram årtal på min mans och min egen livslängd
Jag känner att jag inte vill se vissa saker så då tänkte jag att en kurs nog är på sin plats nu... så snälla någon om ni har några bra råd eller tips på en kurs eller dylikt som är bra och som inte ruinerar en så skulle jag bli sååå glad