Någon som varit på storseans??
Har någon av er varit på en storseans någongång och isf, hur går det till?
Vi i Gävle har nämligen nöjet att ha Iris Hall här och hon ska hålla en storseans och jag funderar på att gå nämligen...
Har någon av er varit på en storseans någongång och isf, hur går det till?
Vi i Gävle har nämligen nöjet att ha Iris Hall här och hon ska hålla en storseans och jag funderar på att gå nämligen...
Aha... Då kan du låta bli att svara på min fråga i min "ande-tråd"...=)
Gävle är lite för långt... =)
Ingen?
Jag har varit pa storseanstva ganger!
jag tyckte att det var ratt haftigt, hon kom aldrig till mig men vad hon sa till de andra var sant. I slutet visade hon upp en bild hon hade ritat pa vagen dit, pa en gamal dam som ville saga ett budskap till sin familj, tjejen jag satt bredvid blev snovit i ansiktet och sa att det var som ett foto av hennes farmor.
Ga det ar en kul upplevelse!
ebbasmamma:
Mmm...funderar starkt på det, fär jag tror på det andliga och att man kan få kontakt, fast samtidigt är jag lite rädd också....
Jag har aldrig varit på storseans, men tycker sånt är väldigt spännande. Jag undrar dock bara hur man får reda på att sånt kommer till stan? Annonseras det ut i vanliga lokaltidningen t ex? Jag bor i Sollentuna, så jag kan ju åka in till stan, men har då aldrig sett någon sådan annons. Ska man leta i speciella tidsskrifter?
Jag har varit på stor seans för några års sedan. Vi kanske var 7 st om det nu räknas till stor.
kolla in www.spirituellt.com, där står det var och när det är tex storseanser!
Jag är lite tveksam till det. Jag tror definitivt att det kan funka, det är inte det, men jag är lite rädd att det ska kunna komma fram saker eller "andar" som man inte vill ha med att göra.
En bekant till mig berättade att hon fått med sig objudna gäster hem efter en sån seans och att hon till sist fick ta hem nån som tog bort dessa tre själar som inte var särskilt goda och som störde hela hennes familj.
Jag inbillar mig att om någon av mina döda vänner eller anhöriga vill mig något, då meddelar de sig, med eller utan medium.
Jag skall gå imorgon. I Stenungsund norr om Göteborg. Det stod i lokaltidningen...
Ulle73: Du får berätta hur det var sen! Vem är det som har den? Jag ska på en i uppsala i oktober!
Tycker absolut att du skall gå och lysna på Iris Hall, hon är grymt duktig på det hon gör! Har själv lyssnat på henne två ggr i Göteborg, varav en av gångerna var när jag själv fick ett meddelande från min mormor som är på andra sidan. Det är en varm och kärleksfull stämning på dessa stormöten, tycker i alla fall jag!!
Kram från Aya
Jag har varit på storseans 1 gång och det var jättespännande och intressant!
Vi satt i rader på stolar och mediet stod längst fram och pratade. Hon talade om vem det gällde och beskrev personen som tagit kontakt och sedan gav hon ett budskap...
Inte alls läskigt!
Jag har själv inte haft nöjet att träffa Iris Hall men har hört mycket positivt om henne så jag tycker absolut att du ska gå!!!
jehovas vittnen anser att sådana andekontakter är "djävulen som försöker ta kontakt genom att anta skepnader av anlidna anhöriga". jag är varken jehovas vittne eller tror på sånt här, det var bara en kommentar som tål att tänkas på.
Det bästa är att prova och sedan bilda sig en egen uppfattning, det brukar bli bäst så
Vad kostar det att gå på dom seanserna??
Vill oxå gå!! Speciellt när det är Iris Hall!!