• rödbetan

Min syster är gravid

Det är så orättvist..
    Fick reda på detta för flera dagar sedan har inte orkat gå in här på FL sedan dess. Mitt hjärta bara gråter.. Hon har aldrig fått kämpa för något jag har kämpat i allt. Hon har varit gift mindre än ett år och jag har varit i snart 11. Vi har vårt sista Landstingsförsök kvar men är så rädd...
    Jag orkade inte prata med henne när hon ringde jag vill inte bli moster jag vill bli mamma!!!

• Svar på tråden Min syster är gravid
  • rosen80

rödbetan- *************styrkekramar****************** håller tummarna för dig! hoppas att det går vägen nu sista gången då!!! kramkram

William...du är mitt allt!!!
  • cinderella26

hur långt gången är hon?

• rödbetan

Jag vet inte och skiter i det.. Vi är inte så tighta längre.. vi gillar inte killen hon gift sig med men kan inte vara så långt..för jag träffa henne för några veckor sedan..

• cid

hennes liv är hennes liv. Ditt liv är ditt liv. Jämför inte, att hon har fått allt utan att kämpa för det och inte du betyder inte att hon har det bättre.

Lev ditt eget liv, koncentrera dig på dig din man/sambo och det ni har tillsammans. Barn tror jag alldeles säkerligen ni kommer få, kanske är just erat barn så speciellt att det tåls att vänta på!

Förstår att det inte är lätt men jag skickar alla styrkekramar jag har!

• Honeymother

Rödbetan: *håller om hårt*, ge inte upp även om livet känns skit nu. Jag är säker på att du och din man kommer att få ert lilla mirakel en dag, även om det kan kännas avlägset och orättvist i denna stund. Kämpa på och försök vara stark, du klarar allt. Skickar styrkekramar som hjälp på vägen.

• Bonzo18

Min sambos två SMÅbröder ska bli pappa BÅDA två, en i aug oc en i okt. Det kändes supertungt när de berättade (en veckas mellanrum). Det är SKITTUNGT!!!

Lite kul nu när vi testade + i måndags!!!!!! ;)

Kram Bonzo

• beautifulstardust

Förstår verkligen att det känns så jobbigt. Vill bara skicka dig en stor styrkekram. Livet är inte alltid rättvist

• tomcar1

Hej !
    Kände precis som du när jag fick veta att min syster var gravid. Jag var ganska dum mot henne och sa lite dumma saker. Inte för att hon blev gravid, utan för att det kändes så frustrerande att inte jag kunde få barn. Hon fick dessvärre missfall och gissa om jag kände mig hemsk efter det ! Hon blev gravid igen och idag är jag stolt moster till en kille på 1 år. Visst kändes det också, men inte lika mycket på något vis. Längtan finns ju där ändå hela tiden. Min man och jag har försökt i 7 år ungefär, så jag vet hur det känns. Man stänger liksom in sig och bara gråter !!
    Mvh tomcar1

• Sara Jane

Kram på dig rödbetan!!!! Fy så jobbiga nyheter, förstår att det är tungt! Vad mer kan jag säga, livet är så förbannat orrätvist ibland. Kram Sarajane

Svar på tråden Min syster är gravid