• Ung kvinna

Har du barn som är kopia av dig eller pappan?

Det vore kul att få se! det är så häftigt tycker jag!

• Svar på tråden Har du barn som är kopia av dig eller pappan?
  • Sanna K

Mina pojkar är inte lika någon av oss men därimot varandra

Jag börjar fundera på om de är klonade....

• Ung kvinna

dom var rätt så lika faktist!

• rosen80

dom säger att min karl och min son är väldigt lika...men jag ser det inte,,,inte alls!

William...du är mitt allt!!!
  • Ung kvinna

Jo dom är lika! Kolla bilden med skägget

• rosen80

tycker du??? jag ser det inte, men ALLA ser det! jaja....

William...du är mitt allt!!!
  • ExAnimo

Eftersom jag och min sons far inte var gifta, fick vi gå och skriva på ett faderskapsintyg när sonen var runt 3-4 månader.
    Där ska man intyga på heder och samvete att man inte har haft kuttrasju med t ex brevbäraren osv.

När vi kom upp till faderskapsbyrån hade fadern sonen på sin axel.
    I korridoren började all personal att fnissa hysteriskt.
    Alla sa i en mun till fadern, -Jaaa du det där barnet kan du aldrig svära dig fri från.

Den stolta flinande fadern svarar rappt tillbaka

- Nää inte hade jag aldrig tänkt heller.

Sonen har fått en knappt skönjbar ljusare ögonfärg och hårfärg än fadern.
    Annars är fadern och sonen är kopior av varandra.
    Till och med sonens farmor kan ta fel på foton, mellan sonen och fadern.
    Ibland undrar jag om jag ens fått vare med i "produktionen" överhuvudtaget. *LER*

Alla som ser min son och hans far bredvid varandra, rent ut sagt studsar till av deras kopielika likhet.

Även nu när sonen är 16 år har han till och med lagt till sig faderns sätt att gå, stå och tala. Samma underbara sinne för humor, musiksmak och musikalitet.

När det gäller min yngsta dotter säger alla att hon är en kopia av sin mor.
    Själv tycker jag att hon har en blandning av både mamma och pappa.

• Ung kvinna

Jag går också precis som min pappa! Det är ju inte bara utseendet som kan ärvas utan även gåstil och allt möjligt som du beskrev Oldmama.

• MansonDust

Vår dotter var JÄTTE lik sin pappa som bebis. Men nu är hon lite lik mej, så där 3 år senare.

• Celestina

Min snart 16-åriga dotter och jag är väldigt lika.
    Fotografier av mig som barn och tonåring.., de kunde lika gärna ha varit Annie!
    Däremot är min tonårsson alls inte lik mig. Det är spännande hur generna blandar sig!

• Honey1982

Adam är nästan en kopia av hur jag såg ut som bebis fast han är ju ganska mkt ljusare och kille då.. 

• sagogryn

Min son är lik sin morfar när han var barn, tyvärr har jag inga digitala bilder på min pappa. Men deras ettårsbilder är otäckt lika varandra. Det går inte att se skillnad, förutom att ena bilden är i svartvitt.

• Mosaik

william e kopia av sin far, både när hans pappa var liten och nu

• NiXxI

Tydligen är min dotter en rak kopia av mig...vilket oftast gör mig stolt på många sätt...säger de att hon är väldigt vacker så skiner jag ju upp
    Hon har sin fasr hårfärg, that's it....
    Ska bli spännande att se vem dottern i magen liknar

• wellah

det sägs att min dotter är kopia av mig som liten, men jag tycker hon är 50/50 blandning...
    kolla i mitt galleri om ni vill finns bebbe-bild av mig och sambon också

• mathildamax

mina barn är ätte lika när dom var små och nu är mathilda jätte lik mig när jag var lika gammal

Svar på tråden Har du barn som är kopia av dig eller pappan?