Äntligen 2 steck på stickan- Vi e gravida!!!!
Jag e gravid !!!!!!
Efter 5 års bebisverksta så har det äntligen hänt!!
När stickan började visa 2 streck (Tog Preg grav test) redan under första minuten va ja tvungen att verkligen kolla en extra gång va som betyder positivt.
Efter gjort testerna i 5 år o aldrig visat två streck så stod det helt stilla i huvet va som va pos o neg.
Attans JAG E GRAVID !!!!! ...Så glad just nu.
Visst hade ja hafty mina känningar...
I 2 1/2 vecka har ja mått illa, ätit VÄLDIGT mkt mer än ja brukar, lagt på mej 3 kilo, brösten känts som dom ska spränga,
magen uppsvullen, anfådd för ingenting o ingen ork i kroppen.Tröttare o känns av foglossningen som ja hade med min dotter..
Nånstans vågade vi ändå inte hoppas..Läkarna sa ja inte skulle hoppa av glädje förrens vi e säkra,för han vet hur besviken vi blivit i flera år.Sen kan mina hormonbehandlingar ha spelat mej ett spratt så mensen va sen o känningarna.
Nu..ÄNTLIGEN...*Allt känns bara WeeeHeee*...Äntligen har det verkligen tagit sej.
Så glad.
Två av mina kompisar vill så gärna veta,mn vi har bestämt oss för att inte berätta för någon än.
När dom fråga sa vi bara att testet visade inget.
Känns som vi ljuger..mn efter haft ett MF så vill ja inte berätta för nån än.
Fortsätter jag i kiloökning i den här takten syns set bara ordentligt om nån vecka.Syns redan nu o det gjorde det när ja väntade min dotter med.
I mina beräkningar e jag i V 6 nu.
När ja väntade min dotter hade ja redan då gått upp 6 kilo..nu har ja gått upp 3kg så det känns skönt.
Ska försöka hålla oss att berätta tills V 12 har vi sagt OM vi nu kan lyckas dölja magen.
Det e sommar o man har ju inte direkt mkt kläder på sej.
Nu har ja skrivit av mej lite...
Känns som hela ja hoppar o dansar av glädje.
Sambon blev superglad när testet visat positivt igår.
Puh...efter 5 år...
ÄNTLIGEN kan man känna glädjen o inte tårar för ännu en månad utan pos svar..
ÄNTLIGEN...
Med mina beräkningar ska knytet då komma 3 Januari nånstans..
Kram Jennie