• Fjäril

Hur stora vardagsrum har ni?

Tycker mitt e ganska litet

• Svar på tråden Hur stora vardagsrum har ni?
  • vofflan

ca 26 kvm alldes lagom
    i våran lägenhet vi hade innan var vardagsrummet 80kvm!????
    ja det är sant jag var tvungen att mäta det känns lite överflödigt
    nu är hela mitt hus 118kvm

• Monia

Vardagsrum??? Vad är det? Vi har ett litet hallrum som tv rum. En tresitsig soffa,ett soffbord med marsvinen på och stereobänken med tvn och apparaterna på. FULLT!!! Och så en balkongdörr och trappen ner mitt i allt..

• flowergirl

28 kvadrat... men resten av lägenheten är inte så stor

• Zazze

Vårt är 97 kvm. Stort ja, men vad ska jag med all yta till? Tips? Just nu står där en gammal soffgrupp och ett pingisbord - inte så snyggt... 40 kvm vore mer lagom...
    Fjäril - varför undrar du? Hur stort är ditt? Planer på nåt särskilt?

Kram.

• Villes mamma

För stort, vet inte kvadrater, men vi har delat upp vardagsrummet med en stor bokhylla, så vi har vardagsrum och vårt "sovrum" här. Ville tog över vårt sovrum för länge sedan...

Så fort som vi blir rika eller nå´t, så skaffar vi eget hus...

• Zazze

Det är en bra idé - att dela upp. Har annars tänkt försöka fylla upp med en stor soffgrupp och sedan ha det ganska kalt, men kanske mer färger som krymper. Jag vill att det ska va mysigt!

• Fjäril

Mitt är 22 kvadrat, glömde jag ju skriva!

• tuvali

nästan 50 kvm! hela lägenheten består typ av vardagsrummet känns det som, vi har en 3:a.
    men det var därför vi valde den, det är ju där man är mest o då känns det perfekt att det e så stort. sovrummet sover man ju bara i ändå

• Elut

30 kvm och precis lagom för oss. Ryms både med soffgrupp och matsalsbord................

• Fjäril

Hmm, jag kände på mig att mitt vardagsrum är väldigt litet jämfört med andra!

• AngelicaZ

Ca 18½kvm, väldigt litet med andra ord Förutom bokhyllor, TV, soffa och två stora fotöljer har vi lyckats knö in två datorer och en pysselhörna...men mysigt är det i alla fall,*ler*.

• Pix

Hejsan.
    Vårt vardagsrum är 50kvm och går i vinkel.

• Tina 34

vårt är nog runt 22 kvm också men alldeles lagom stort för oss, med ett underbart stort fönster som tar hela en kortväggen. Ljust och fint både vi och blommorna trivs med det.

Kram Tina

• Fjäril

Tina 34: precis ett sånt fönster har jag också i vardagsrummet. Då gör det inte så mycket att det inte är så stort, ljust är det i alla fall.

Svar på tråden Hur stora vardagsrum har ni?