Present som inte kostar ?
Okej, min sambo fyller år nu i veckan och jag har inga pengar att köpa någon present. Nu behöver jag tips och ideér på vad man kan ge som inte behöver kosta pengar !
Tänk, tänk och åter tänk !
Okej, min sambo fyller år nu i veckan och jag har inga pengar att köpa någon present. Nu behöver jag tips och ideér på vad man kan ge som inte behöver kosta pengar !
Tänk, tänk och åter tänk !
överaska honom med en romantisk middag och ge dej själ till honom ;P
Hm, ni har ingenting ni inte använder (som personen inte sett) ni kan ge bort? Så gjorde vi med en prydnadssak till sambons mamma en mänad då vi hade 100 spänn kvar efter räkningarna...
Eller kärlekskuponger, sådana man kan köpa fast egna. Som "En diskning", "En ryggmassage"
Frukost på sängen.
Mysig picknink.
En god middag...om man har något skoj hemma.
jättesvårt men något som du kanske inte brukar göra i vanliga fall som han kan uppskatta.
milla -> haha jo det hade varit en riktigt bra idé om det nu var så att jag kunde laga mat. I våran lilla familj är det sambon som är kocken !
Sundsvallstjej -> Åhh. kärlekskuponger, det var en bra idé ! Något tips på hur man kan göra dem?
Överaska honom med kjol utan trosor på,och säg inget. Bjud på middag med levande ljus. Sen sätter du dig i knät på honom...barar en liten snuskig ide´, vet inte om jag vågat själv...
Kanske just därför du ska laga mat...behöver ju inte vara något avancerat....skulle ju bli en överaskning för honom att få mat.
Kanske göra i word och klippa ut lika stora. Sedan klistra ihop alla i kanten. Som en bok ungefär, så river man av dem...
Du kan göra jättegoda varma mackor!!!! Och öl till det är mysigt.
tulpanrosen -> hade varit en riktigt bra idé det också om det inte är så att jag 'ofta' när jag vill ha sex med honom gör så, om man bortser från mat och ljus