när började era bröst ömma innan ni plussade???
jag skulle gärna vilja veta när era bröst började ömma som ett gravsymtom.
När börjar dom ömma när ni väntar er mens. Jag vill veta olikheterna för att se om det är ett gravsymtom som jag har...
jag skulle gärna vilja veta när era bröst började ömma som ett gravsymtom.
När börjar dom ömma när ni väntar er mens. Jag vill veta olikheterna för att se om det är ett gravsymtom som jag har...
jag var till bm men jätte onda bröst 4 dagar innan bim tog ett test då var inte gravid 4 dagar senare vissade det gravid och jag hade haft ont i brösten ungefär 1 vecka efter ägglossningen
För mig var det ingen skillnad. De börjar alltid ömma strax efter ÄL. Möjligen att de var lite ömmare dagarna innan BIM, men inte nåt extremt. Gjorde ont när jag gick nerför trappor, det brukar det inte göra innan BIM. Det var nog någon dag innan BIM som jag märkte det, kanske 10 dagar efter ÄL.
hur märkte ni skillnad på mensvärk, sånt som man får vid mens. När började värken för er innan ni plussade, en vecka före BIM eller???
Mina bröst ömmade i princip ingenting under hela min graviditet. Mensvärk kände jag från den dagen jag skulle fått min mens i vanliga fall. Blev en bebis istället
I min första graviditet så började brösten ömma kanske 1 vecka innan BIM. Dock har jag aldrig ömma bröst vid mens så jag misstänkte rätt snabbt att jag var gravid.
Denna graviditet så har aldrig mina bröst ömmat (är i vecka 7), däremot så började det sticka lite i de och de växte lite typ direkt efter befruktningen o nån vecka framåt.
Jag fick lite molande värk typ nån vecka innan BIM och sen precis vid BIM fick jag en så hemsk värk... kändes precis som dagen innan jag födde senast. Alltså 1000ggr värre än mensvärk. Medans i första graviditeten så hade jag bara vanlig mensvärk runt BIM men ingen mens kom.
Mensvärken var också samma som vanligt, ca en vecka efter ÄL, möjligen att det kändes lite annorlunda precis vid BIM (13 dagar efter ÄL), liksom lite mer stretigt och dragigt än bara molande med lite stick/hugg.
De tydligaste tecknen för mig var illamående, har känt lite yttepyttesvagt illamående nån annan gång innan mens, men nu var det verkligen illamående, så att jag nästan spydde, både morgon, middag, kväll. Och jättetrött. Nu gick det inte bra den här gången, men tror inte det har nån betydelse för symptomen.
Jag har alltid ont i brösten ca en vecka innan mens, men när jag blev gravid kom det först dagarna innan mens. Och samtidigt ökade mina bröst 4 cm i omrkets så mkt ökade de inte när jag skulle ha mens. Så det bästa är att lära känna sin kropp. Men för mig kom alla symptomen ca 3 dar innan mens. Men det är ju så individuellt.
Kram och lycka till!!!!
Att läsa att ni haft mensvärk o ej ömma bröst gör att mitt hopp har gått upp igen!!!
Jag har haft lite mensvärk igår (sön) samt idag, men det kommer ingen mens. Jag brukar få min mens i samma stund som jag känner värken. Har BIM idag!!! Gjorde ett CB som var neg.
Mina bröst ömmar ingenting.
VAD TROR NI???? BLIR DET NÅGOT DENNA GÅNG ELLER ETT NYTT FÖRSÖK??