• MammaCaa

Skandaler om kändisar...

Om nån kändis gör nåt, så skriva det öööverallt i alla tidningar..
    Om kungabarnen gör nåt.. så skrivs det överallt i tidningar...

Men varför står det innte om kungen skulle göra nåt intimt me nån annan än Silvia tex..

Är det för det skulle vara en sån skandal för Sverige eller vad?

Bara en tank som slog mej...

För jag vet en sak..... som ine kommit ut...

• Svar på tråden Skandaler om kändisar...
  • siamesen

Finns väl manga "polichinella" hemligheter i omkrets.

Men de kommer väl inte ut av samma anledning som bordellhärvan inte nämns...kostar mer än det smakar.

• siamesen

Därmed inte sagt att man ska tro pa alla rykten som florerar.

• loves

de har ju reda kommit ut att kungen har haft andra

• Santisen

Tidningarna kanske inte har fått reda på något om kungen

• S vali s

Florerar väl rätt många rykten om kungen men eftersom det inte skrivs om det så är det väl mest en massa rykten utan större sanningshalt

• carolin82

Vad vet du då som inte kommit ut?????

• Ralleröj

min mammas kompis har jobbat på slottet i många år så jag har också fått höra massa sånt snack om kungen. Det stämmer förmodligen.... men... so? låt han hållas, precis som så många andra.

• loves

tex anna lindmarker...(tv4)

sen vet jag mer, men de tänker jag inte säga, för de har inte kommit ut än...

• S vali s

Anna Lindmarker är ju en klassiker Man hade noterat kungens bil utanför hennes port men var det inte så enkelt att en av hans chaufförer bodde i samma port

• Carro Å

anna lindmarker hörde jag om för över 3 år sen som ett rykte och blev faktiskt lite förvånad när jag såg det ei tidningen flera år senare.

• siamesen

"Problemet" är bara att man inte kan ga och slänga ur sig skvaller utan att ha uppbackning och bevis för det...man kan bli stämd för förtal...sa ajjabajja.

• loves

hehe...ja ...du, mammas förre man umgås med dem, så ja fick veta detta redan för 7-8 år sen...

• nattinattio

alltså tidningarna å många andra vet ju så mycket mer, men man skriver inte allt för att de skadar mer än det ger (skadar landet i fallet med kungen, eller nån alkis politiker på toppnivå osv), vet pressen att någon annan ändå skulle skriva om det så kan de ta upp tråden då det inte skadar så mycket mer.

Har jobbat på tv...

Svar på tråden Skandaler om kändisar...