• vio

Insemination denna vecka, fler? Storlek på era ägg?

Hejsan
    Är det ngn som ska göra eller nyligen gjort insemination? jag var på vul idag på dag 17. Har tidigare haft sen ägglossning på dag 19/20. Nu hade denna cykel gått snabbare. Redan var ett ägg ca 14mm gånger 12mm, det andra var hela 24mm gånger 29 mm. Konstigt att det diffar så mkt mellan olika cykler. Tidigare insemination var på dag 19/20 och då var ägget 21mm gånger 24mm. Någon som haft liknande? Hur stora brukar era ägg vara?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-11 07:04:05:
    Uppdaterar mig. Äggblåsan släppte när den var 26mm gånger 29mm. Ja snacka om att storleken diffar mkt mellan olika personer...Man kan aldrig veta med säkerhet när ägget är moget:)

• Svar på tråden Insemination denna vecka, fler? Storlek på era ägg?
  • Bakverk

Ska kanske göra insemination (ostimulerad) denna vecka. Ska på VUL imorgon så får vi se när jag får ta ägglossningssprutan. Läkaren har sagt att äggblåsorna ska vara minst 19 mm. Förra gången jag kollade med VUL var största blåsan 18 mm på dag 13.

• dreamgroggy

gjorde min 3e insemination i fredags...och min äggblåsa var 23mm på dag 15..

• TeresaJ

Hej! Gjorde min första insemination idag. Min äggblåsa var på dag 11 19 mm. Nu hoppas jag för oss alla som går i ovisshet!

Svar på tråden Insemination denna vecka, fler? Storlek på era ägg?