• Joss79

Vad tycker ni är snygg/ful tatuering?

Ja, som jag skrev.
    Vad tycker ni är snyggt eller fult inom tatueringar?
    Hur ser det ut idag? Vad ska man göra för att göra rätt? Tribalen har ju försvunnit, eller har den?
    Ångras den eller nån annan?

Ja, alla med tatueringsintresse kom med nåt! Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni är snygg/ful tatuering?
  • juicy

jag ångrar inte mina ,,å vill göra fler,,tänkte göra min dotters nummer på under armen ca 4 cm höga...

men iom jag ska bli blodgivare nu,,så får man inte ha en tattoering som e ny..måsteha gått 6 månader,,

• Icka73

Hej!
    Jag tycker att det är väldigt filt med en döskalle som röker eller någon orm som ringlar sig runt en kniv. Sen så tycker jag att blommotiv kan vara fint... det finns sååå mycket. Fast själv så villjag/har jag något som är personligt för just mig.

• Dino78

Jag gillar inte tatueringar som är för stora och blaffiga. Dom där tribalerna gillade jag aldrig. Jag skulle inte vilja ha en själv men kankse en skorpion på midjan, som liksom krälar framåt magen, svårt förklara.
    Annars är dom är enda snygga tatueringarna en sån som Pee Wee här på Fl har

• Andrundrun

Tatueringar får inte vara för stora. Då tycker jag att det ser överdrivet.
    Men smaken är som baken.

• Icka73

Såg att jag skrivit filt men det ska stå fult....
    hej hopp

• juicy

jag tycker inte om dessa små,som ser ut som en kladd bara..eller som man måste gå låååångt fram för att se va d e..

• Icka73

Nä precis.. själv gillar jag skarpa linjer och lite större, fast inte för stort.. beror lite på vart man sätter de med... en lite nyckelpiga på ryggen...skulle inte tro så

• mjuik

Lite OT så tycker jag att det är kasst att man nu måste vänta 6 månader efter en ny tatuering eller piercing innan man får lämna blod.
    Puckon att göra om reglerna.

• Santos

Jag tycker tribaler är fult. Ser lite för techno ut. Realistiska tatueringar blir sällan snygga (bilder på barn etc).. Katter, hundar, vargar, indianfjädrar etc är inte heller så attraktivt. Ser lite White Trash ut...

Snyggt är stora tydliga med mycket färg.

Svar på tråden Vad tycker ni är snygg/ful tatuering?