• PuhTiger

Biverkningar Synarela - efter hur lång tid?

Tjoho alla härliga FL tjejer!

Nån som kan berätta NÄR ungefär ni började märka av Synarelan och dess mindre önskvärda effekter? Jag är nu inne på sprejdag 4 och märker ingenting... är det för tidigt för eventuella biverkningar att dyka upp nu? Vill så gärna tro att jag ska få må bra under hela sprejningen, men vågar såklart inte hoppas på det ännu. Ni som fått biverkningar, har dom kommit på en gång, efter en vecka, två veckor...?

Mycket tacksam om ni vill svara mig!
    /kram från PT

• Svar på tråden Biverkningar Synarela - efter hur lång tid?
  • Angla

Första gången så tog det nog 2 veckor. Andra gången knappt en vecka. Nu tredje gången så började jag känna lite redan efter bara några dagar.

• mar

Efter ett par dagar eller så.....det kommer nog gå bra för dig

• Leva

En del verkar inte känna av Synarelan så mycket. Du kanske har turen att tillhöra den lyckliga skara? Om du läser i min dagbok under mitt krypin så får du iallafall veta hur jag påverkades av synarelan.

Kram och lycka till med behandlingen!

• PuhTiger

Ok, väldigt individuellt alltså... då är det bara att se tiden an! Tackar! /kram pt

• Bohuslän

Jag var helt galen första gången, redan efter ett par dagar, andra gången kände jag ingenting förrutom lite huvudvärk så det är nog både individuellt och olika från gång till gång. Hoppas det går bra för dig.

• Annicax

Hej!
    Du tillhör förmodligen den lyckliga skaran utan biverkningar. Vid min första IVF kände jag inget förutom lite huvudvärk mot slutet. Vid andra kom huvudvärken tidigare och nu på den tredje IVF kom den redan andra spraydagen. Håller tummarna för att du tillhör de lyckligt lottade.

• Peztis

Tror det tog två veckor, sedan kom lättirritationen och vallningar.
    Har för mig att så fort jag började med sprutorna så försvann biverkningarna.

Man står ut med det mesta när man vet att det är övergående...

• jaguar

Mina biverkningar har kommit efter ungefär en vecka. Första vändan var inte så farlig: mest sömnproblem och svettningar. Andra vändan var riktigt hemsk! Den här vändan är jag nu 1 vecka in i sprayningen och känner ingenting! Peppar peppar...
    Alltså varierar det inte bara från person till person hur mycket och när biverkningar kommer, utan det varierar från gång till gång också.

Hoppas du slipper!

Svar på tråden Biverkningar Synarela - efter hur lång tid?