• BBKing

Ni som är svullna...

Vad gör ni åt det??? Fick tips om att dricka persiljevatten. Är det någon som har någon annan fungerade huskur för att bli av med svullna fötter, fingrar, händer med mera..

• Svar på tråden Ni som är svullna...
  • Duva

Har samma problem som du, har jätte svullna fötter och vrister, vet inte vad man skall göra, dricka mycket vatten och ha högläge är väl det bästa.

Hoppas att du får in några bra tips, vi är ju många som har detta problem

Fast jag har bara 3 dagar kvar, sen har jag min lilla bebis hos mig.

Kram

• mirna

Jag anväder stödstrumpor, dricker vatten och undviker salt i maten.
    Annars är det bara att föda barn som hjälper....

• emi

jag fick rådet av min bm att drickagrape eller ananasjuice eftersom de är vätskedrivande

• PuhBjörn

Köpte ett par stödstrumpor här om dan, och Gud vilken skillnad!!! Så superskönt!!! Rekomenderas verkligen!

Annars är det väl att dricka mycket vatten för att det renar kroppen från slaggprodukter, och ligga med fötterna högt så ofta man kan!

• BBKing

Tack för tipsen, ska börja dricka mer vatten och låna stödstrumpor.

• Alfonz

Promenera, det är det enda som funkar för mig.

/Kramiz A (39+2)

• Leaaa

Köpte mina stödstrumpor på apoteket. Åkte dit en morgon å provade ut rätt storlek. Nu kan jag inte klara mig utan dom. Fingrarna vet jag inte vad man kan göra åt. Har i alla fall tagit av mig ringarna. Fick höra från gubben att fingrarna liknar överkokta korvar Dricka vatten ska ju vara bra så det bör man nog fortsätta å göra. Men som mirna skriver så är det nog bara å föda barn så lugnar det sig... *inte långt kvar för mig*

/Lea v30+6

• Full av förhoppning

BBKing..
    jag kan tipsa om affären "Strumpan" som ligger brevid St: Jörgen vid Gustav Adolfs Torg.... de har underbara stödstrumpor.... på apoteket har de nog bara ribbade och jag får iallafall randiga kliande ben av det.... Men på Strumpan hade de både som vanliga sockar fast i knälång variant och nylonstrumpor... väldigt fasta och underbart sköna!!!
    Lycka till
    Kram
    Linda

• Leaaa

Fullt av förhoppning, mina ser helt vanliga ut. Allså snarare mer som nylonstrumpor än som stödstrumpor. Köpta på apoteket för 105:-/paret. Dom har en massa olika modeller...

/Lea

Svar på tråden Ni som är svullna...