Hur klär du på din bebis bodys/ tröjor?
Själv klär jag på honom 'underifrån', eftersom han verkar tycka att det är obehagligt att få kläder trädda över huvudet. Hur gör ni?
Själv klär jag på honom 'underifrån', eftersom han verkar tycka att det är obehagligt att få kläder trädda över huvudet. Hur gör ni?
Hur tar man på en body underifrån? Jag fattar inte
Jag har aldrig ens tänkt tanken att ta det underifrån... men det kanske går
Har aldrig ens funderat på att ta på den underifrån, verkar krångligare.
Underifrån: Trär igenom benen genom halsöppningen och drar upp den. Stoppar in armarna och så *vips* är det klart
När hon var mindre blev hon vansinnig när man försökt ta något som var tight över huvudet... Även mindre tighta saker var det bök med, så om de var stora nog tog vi dem över benen istället. Men försökte handla sådant man knäppte istället, om man kunde välja. Nu när hon är rätt stor går det bra att dar över huvudet.
Min lilla drar själv bodysen när jag börjar klä på henne. Och hjälpa till med armarna också. Så det är inga konstigheter för oss.
Oj, det hade ALDRIG gått med Isaac... han var/är för rund för det
över huvudet, men mina favorit bodysar är dom man knäpper omlott. helt suvuräna.
över huvudet
Olle är en stor bebis så det går inte att trä på den underifrån. Med Ellen däremot som var ganska smal (är fortfarande) så trädde jag på dem underifrån.
I början gjord jag som du, drog den upp som ett par byxor och satte på sen över armarna.
Men när Marcus blev lite större så kändes det som att det vart jobbigt att dra halsen över magen, så nu är det över huvudet den åker.
min unge bara ÄLSKAR när man drar nåt över huvvet så... vi drar över huvvet
sen e han ng lite för tjåkk för o ta andra vägen
När hon dunderbajsar så brukar jag tråckla den över rumpan och över benen Annars har vi bajs i hela ansiktet!!!
Kan ej rösta..
Det beror på vad det är för kläder,alltså hur dem är gjorda..
Elias är sååå mycket för tjockis för att dra "fel" väg men jag har försökt Över huvet, han bara skrattar..
Över huvudet och ner.
Blir inte halsen stor om man drar bodyn nerifrån och upp?
/Jessica24
Jessica24 - nej, inte vad jag har märkt