• ballerina

enzo sänggavel från mio någon?

Hej! har spanat på enzo sänggavel från mio, den enda modell som funkar i vårt superlilla sovrum. Någon som har den? nöjd, missnöjd? Om ngn vet om liknande modeller finns ngn annan stans, tipsa gärna...har förstås kollat IKEA och några andra ställen./ballerina-trött-på-att-ha-boken-på-golvet-och taklampan-tänd-vid-läsning....

• Svar på tråden enzo sänggavel från mio någon?
  • Nallets

Hejsan!
    Vi har Enzo sänggavel. Praktiskt sett med det lilla hålet och hyllorna på sidorna är den helt OK. Det som jag kan tycka är negativt är att dammet fastnar lätt på den och att den är svår att torka av. Funderar på att klarlacka den eller något i den stilen.

• extremlängtan

Vi har också den. Visst fassnar kuddludd på den men det märks knappt då vi aldrig är där då det är ljust samt att den är i så mörkt trä.

Vi tycker den är jätte bra. Man kan ha vilken oreda som helst i facken men det syns aldrig. Det enda negativa var att killen gnällde lite när vi köpt den för att den var tung att bära upp för 3 trappor. Men så ofta flyttar vi inte...

Atlantis har den men där kostar en typ helt likadan runt 15000kr. Vi tyckte inte att det var värt priset. Jag har för mig att de har en längre inbyggd hylla framifrån än mios.

Svar på tråden enzo sänggavel från mio någon?