• hidden angel

vad ingår i halvpension?

enkel fråga...

Där vi funderar på att åka kostar halv p. 700 o hel kostar 2000. Så du undrar jag helt enkelt vad som skiljer dessa två åt? Står inget om det i katalogen vad jag kan hitta..

• Svar på tråden vad ingår i halvpension?
  • Nika75

Halv = frukost och lunch ELLER middag (man brukar kunna välja på plats från dag till dag om man söger till i förväg)
    Hel = frukost, lunch, middag

Så var det när jag reste med mina föräldrar som barn. Vi brukade ha halvpension och äta antingen lunchen eller middagen på hotellet. Kan ju vara kul med lite variation och äta ute också ibland...

• hidden angel

så trodde jag oxå. men liksom.. det är ju väldigt stor prisskillnad. 700 för en veckas middag och frukost är ju helt ok. men 2000 för allt tycker jag e lite dyrt. mitt på dan räcker det ju med en baguette eller så tycker jag.

• Nika75

Det håller jag med om. Säkrast är väl att ringa och fråga antar jag...

• Lilith74

Frukost och/eller middag.
    Vilket land?
    I Tunisien bruklar det vara billigt med frukost/middag men ganska dyrt med lunch också.

• Hunchbackman

Vissa ställen som jag har varit på har halv varit enbart frukost eller lunch! Ring och kolla först för säkerhets skulle föreslår jag!

• hidden angel

för de hade frukost för 300, o halv för 700 o hel 2000. Så det kan ju inte bara vara antingen eller..

Ja, vi ska gå till resebyrån o fråga idag. Det är till kreta

Svar på tråden vad ingår i halvpension?