• Toker

Går det att bli av med kulan på magen??

Tjenare!

Börjar bli lite frustrerad och undrar om nån har lyckats med detta? Har sedan början av februari tränat tre gånger i veckan och de senaste månaderna kör jag core-pass två gånger i veckan kombinerat med step up. Core innebär att man kör mage och rygg. Den senaste veckan har jag även börjat käka bättre mat och tänker verkligen på vad jag stoppar i mig. Har ungefär 7 kilo jag vill bli av med efter att jag fick barn i juli förra året. Blir lite frustrerad när man verkligen försöker men inget händer . Någon som har nåt tips eller lite peppning att ge??

• Svar på tråden Går det att bli av med kulan på magen??
  • Sportiz

Kom igen!! Det kommer bli ändring om du tränar. Prova att mäta dig så kanske du ser att midjemåttet minskar!!
    Blanda konditions träning med styrketräning, kör lite löpning eller cykel det kanske hjälper lite mer.
    Lycka till med allt!!

• AnnaKarin79

hej!

det är bara att kämpa på! tror oxå att konditionsträning är det bästa eftersom du vill förbränna det som ligger på magen, det i konbo med magträning, tex core är nog det bästa! men det tar alltid lite tid.. så fortsätt hålla modet och motivationen uppe!

lycka till!! kommer nog att vara i samma sits i höst

• Toker

Åh tack!

Men räknas inte step up som lite konditionsträning och förbränner lite? Jag får ju iallafall mycket flås när jag kör och blir genomsvettig! Så lite borde det väl ta... :-P. Men har som sagt senaste veckan börjat med bättre mat också! Någon som har lyckats få bort "kulan" ??

OT
    Fint namn du har AnnaKarin

Svar på tråden Går det att bli av med kulan på magen??