• VAnd

Billig framkallning av digitala kort?

Ngn som vet var man kan framkalla digitala kort billigt någonstans, där det blir bra bilder?

• Svar på tråden Billig framkallning av digitala kort?
  • mallans81

pixaco.se har funkat för mig vi har beställt en hel del därifrån! vanliga kort kostar 79öre och förstoring på 30x45 (tror jag) kostar 25 kr man har alltid bilderna på 4 arbetsdar

• blåbärskullen

det där med priset tänker jag nog inte så mycket på, mer kvaliten.. postfoto.se har blivit mer godkännt på olika stället ex. tidningen Foto från Allers förlag. bilderna blir väldigt bra och fina i färtgerna! jag är kräsen ser precis ut som de gör på min data, så det har väll lite att göra med färginställningen på var människas data skärm.

• zelda71

99 öre på Elgiganten. Ingen frakt eller porto om du hämtar korten i butiken. Dom använder sig av Kodak så kvaliteten är bra.

• blåbärskullen

zelda71
    den handlar inte om vad de använder för något fotopappar el färg o så, utan det är att alla skrivar har olika färginställningar. skriv ut på olika ställen ska du få se hur stor skillnaden kan vara ;)

personligen tycker jag det är mer värt att få foton där kvaliten på sakerna är bra än priset iaf.

Svar på tråden Billig framkallning av digitala kort?