• Jessica K

Poly -blond spray

Jag har köpt Schwarzkopf Poly Blonde- Blond Spray - Beach look (långt namn) och tänkte prova det efter duschen strax.
    Är det någon som har gjort det tidigare?
    Hur starkt är det?
    Hur nog ska man spraya i?
    Snyggast att spraya hela håret eller bara ta slingor??

• Svar på tråden Poly -blond spray
  • Jessica K

Ingen som vet något?
    Ska hoppa in i duschen och ska prova sen.. ska sprayas i fuktigt hår så...

• kryddot

jag har använt detta preparat ånga gånger .. råder dig att inte bahandla med det! gå till frisören och gör slingor eller blek..
    detta medel sitter kvar och bleker ditt hår till det att du tvättar det igen.. det skadar håret fruktansvärt jag fick klippa mig till axlarna efter jag använt det ett par gånger.. bara så du har det klart innan du testar.. det är iofs 2 år sedan sist men jag skulle ALDRIG använda igen no no no !!!
    lycka till

• Jessica K

Kryddot: oj oj! Det ger mer resultat än vad jag trott alltså... hmm... gör det nog inte idag då. Får be någon som är noggran att hjälpa mig att spraya i det. Tack för varningen!

• rosaros

Har testat den några gånger För mig har det funkat jätte bra Och det blev snyggt oxå! Råder dig bara att kamma ut håret.. känns nästan lite som om man har badat i havet när det har torkat.. Men jag brukar tvätta bort det samma dag eller dagen efter.. Första gången tog jag ganska mkt.. så det sved lite.. Men som sagt.. att blondera sliter på håret..!!Men jag har inte märkt det ännu på mitt hår.. Använder alltid balsam innan

• Jessica K

pratade med en kompis nu ikväll och hon sa också att det hade fungerat finfint på henne... jag ska nog prova senare i veckan.

Svar på tråden Poly -blond spray