Mjuka babygym
Vad kostar ett mjukt babygym på ett ungefär?
Typ- en filt med korsade bågar över.
Någon som har denna typ och vet vad som använts till bågarna...funderar på att sy ett själv.
Vad kostar ett mjukt babygym på ett ungefär?
Typ- en filt med korsade bågar över.
Någon som har denna typ och vet vad som använts till bågarna...funderar på att sy ett själv.
Vi har ett Bamse-babygym och det går på ca 600kr.
Har ingen aning om vad som används till bågarna.
/Jessica24
Det är frigolit i bågarna!
Vi har ett mjukt babygym som kostade 495:-. Vet inte vad bågarna är gjorda av, de är mjuka och böjliga så det är nog inte frigolit i vårt gym i alla fall...
Tror det var ett Bambino vi köpte till Mollie. Kosta någonstans mellan 400-500 kr.
Tror du kan ha rockring som båge om du vill sy själv, om det var så du tänkte. Frigolit är det inte i vårt gym, mer som nån slags stoppning.
Vårt kostar runt 500
På ikea finns gym utan filt under, det kan man ju faktiskt lägga dit själv
Jag såg ett på BR Leksaker härom dagen. Tror det va Bambino, kostade mellan 400 o 500 kr.
Doriath :
Vilken bra idé men rockring! Hade lite idétorka vad man kunde ha i, men det blir ju perfekt! En rockring kostar ju inte så mycket heller !
Tack alla, för era svar!
Vi lånade ett babygym till våra 2 älsta barn, har nu fått ärva ett annat som jag blir tokig på...det trillar isär och mellantjejen springer iväg med benen som kryckor !
Har bild på mitt gym som jag gjort http://www.familjeliv.se/hem/lila1/galleri.php
Tog en rätt så stor rockring och sågade itu. Ett tips är också att fylla kanterna med fyllning så att barnet inte rullar av så lätt. Det var mycket lättare att sy än vad jag trodde!
Lila1
Vilket jättefint babygym du gjort!
/Jessica24
Jag sydde mitt också. Använde en rockring till bågar och på själva mattan sydde jag roliga figurer och annat i olika färger, material och vissa med prassel i så det blev som en aktivitetsmatta. Har blivit uppskattat mycket av dottern. Ganska lätt och roligt att sy. Lycka till
Lila1: verkligen jättefint!