• symaskinen

Mjuka babygym

Vad kostar ett mjukt babygym på ett ungefär?
    Typ- en filt med korsade bågar över.

Någon som har denna typ och vet vad som använts till bågarna...funderar på att sy ett själv.

• Svar på tråden Mjuka babygym
  • Jessica24

Vi har ett Bamse-babygym och det går på ca 600kr.

Har ingen aning om vad som används till bågarna.

/Jessica24

• Bebisens mamma

Det är frigolit i bågarna!

• Stoffe76

Vi har ett mjukt babygym som kostade 495:-. Vet inte vad bågarna är gjorda av, de är mjuka och böjliga så det är nog inte frigolit i vårt gym i alla fall...

• ALM

Tror det var ett Bambino vi köpte till Mollie. Kosta någonstans mellan 400-500 kr.

• Doriath

Tror du kan ha rockring som båge om du vill sy själv, om det var så du tänkte. Frigolit är det inte i vårt gym, mer som nån slags stoppning.
    Vårt kostar runt 500
    På ikea finns gym utan filt under, det kan man ju faktiskt lägga dit själv

• MiaMitisen

Jag såg ett på BR Leksaker härom dagen. Tror det va Bambino, kostade mellan 400 o 500 kr.

• symaskinen

Doriath :
    Vilken bra idé men rockring! Hade lite idétorka vad man kunde ha i, men det blir ju perfekt! En rockring kostar ju inte så mycket heller !

Tack alla, för era svar!

Vi lånade ett babygym till våra 2 älsta barn, har nu fått ärva ett annat som jag blir tokig på...det trillar isär och mellantjejen springer iväg med benen som kryckor !

• Jessica24

Lila1
    Vilket jättefint babygym du gjort!

/Jessica24

• Linastrumpan

Jag sydde mitt också. Använde en rockring till bågar och på själva mattan sydde jag roliga figurer och annat i olika färger, material och vissa med prassel i så det blev som en aktivitetsmatta. Har blivit uppskattat mycket av dottern. Ganska lätt och roligt att sy. Lycka till

Svar på tråden Mjuka babygym