• Lady Bling

Någon som tittat på Dr Phil nu ikväll om äktenskapsproblem?

Blev så berörd att tårarna började rinna när Dr Phil skällde ut en man som flera gånger varit otrogen mot sin fru. Det är verkligen sant det han säger att man känner sig såå värdelös när man blivit utsatt för otrohet, speciellt när det händer om igen... Är nu i ett förhållande med en helt underbar man som älskar mig över allt annat, och jag känner mig verkligen älskad, men var i mitt förra förhållande utsatt för både otrohet och ekonomiskt utnyttjande. Finns det fler här på FL som känner igen sig i det programmet?

• Svar på tråden Någon som tittat på Dr Phil nu ikväll om äktenskapsproblem?
  • Alvi

Menar du Dr Phil-familjen?
    Jag såg det igår, när det handlade om deras äktenskap, och jag kan hålla med om att han var lite väl hård mot mannen. Dock ÄR han en skitstövel, men... Tja...

• Tin o Trolls mamma

Sisu: Jag tror inte att Fragglan tyckte att Phil var för hård mot mannen. Han fick ju bara vad han förtjänar och knappt det. Nån som är otrogen mot sin partner har förlorat all respekt i mina ögon i alla fall..

Grattis till dig Fragglan som slapp ett svin och fann en prins. Det har jag också gjort!

Kram, Ekorren.

• Alvi

Jaa... *Suckar* ... Jag läste inte hela hennes inlägg... Hur man nu kan missa att göra det, när det inte var särskilt långt..... =)

SOrry..
    Har lyckligtvis aldrig upplevt den sorgen, att bli utsatt för otrohet.

Svar på tråden Någon som tittat på Dr Phil nu ikväll om äktenskapsproblem?